انتشار اولین تصویر تبلت Redmi Pad 5G

انتشار اولین تصویر تبلت Redmi Pad 5G

شایعات حاکی از آن است که شیائومی در حال کار بر روی اولین تبلت ردمی می باشد. نام رسمی دستگاه هنوز مشخص نیست. این تبلت Redmi Pad 5G نامیده می شود زیرا این عنوان در نظرسنجی MIUI 13 ماه می سال جاری رویت شد. طبق گزارش‌ها، تبلت Redmi در اوایل ماه جاری توسط پایگاه 3C چین تاییدیه گرفته است. به تازگی در ویبو چین تصویر زنده دستگاه ردمی فاش شد.

تصویر Redmi Pad 5G اطلاعات زیادی در مورد این تبلت فاش نمی کند. به نظر می رسد که به یک شاسی فلزی با دوربین تک لنز در عقب مجهز شده است. گویی که این تبلت مرموز Redmi با شماره مدل 22081281AC باشد و در ژوئن سال جاری توسط مقامات 3C و CMIIT تاییدیه گرفت.

گواهی CMIIT پشتیبانی از شبکه 5G و Wi-Fi 802.11ac را تأیید کرد، در حالی که لیست 3C نشان داد ممکن است با یک شارژر 67 واتی عرضه شود. هنوز مشخص نیست که آیا دستگاه 22081281AC در زمان عرضه، Redmi Pad 5G نام خواهد داشت یا خیر.

طبق گفته‌های شیائومی، Redmi Pad 5G می‌تواند از یک تراشه کم مصرف MediaTek استفاده کند. این احتمال وجود دارد که در آینده یک نوع Pro وجود داشته باشد که دارای یک چیپست قدرتمندتر باشد. این نشریه همچنین گفته که Redmi Pad 5G با نرم‌افزار MIUI Lite عرضه می‌شود و برای دستگاه‌های ارزان قیمت ساخته شده است.

گزارش ها نشان می دهند که این شرکت در حال کار بر روی چهار تبلت برای بازار چین است. انتظار می رود 22081281AC به عنوان Redmi Pad 5G معرفی شود. شماره مدل کوتاه شده سه دستگاه دیگر L81، L82 و L83 هستند. این شماره‌های مدل متعلق به سری‌های پد شیائومی بوده که ممکن است شامل سه مدل شود و از جمله آنها باید به شیائومی پد 6، شیائومی پد 6 پرو و ​​شیائومی پد 6 پرو 5G اشاره کرد. گزارش اخیر نشان داد که Redmi Pad 5G ممکن است به زودی در هند رونمایی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اسم رمز گوشی های Redmi K70 فاش شد

نظرات در مورد : انتشار اولین تصویر تبلت Redmi Pad 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *