یوتیوب حساب کاربرانی با نظرات توهین آمیز را مسدود می کند

یوتیوب حساب کاربرانی با نظرات توهین آمیز را مسدود می کند

یوتیوب همیشه یک پلتفرم رایگان برای استفاده بوده و همیشه همینطور خواهد ماند، حداقل تا جایی که ما می دانیم. ممکن است پلتفرم های دیگری نیز وجود داشته باشند که آنچه را YouTube ارائه می دهد ارائه می دهند. با این حال، هیچ یک از این پلتفرم ها هیچ گونه تهدیدی برای برتری یوتیوب ایجاد نمی کنند. در واقع هیچ رقابتی وجود ندارد. و این باعث می‌شود که پلتفرم ویدیویی متعلق به گوگل در یک لیگ خاص خود باقی بماند.

یوتیوب فقط یک پلتفرم پخش ویدئو نیست. همچنین به عنوان منبع درآمدی برای میلیون ها نفر عمل می کند. با توجه به اینکه یوتیوب چقدر می تواند سودآور باشد، سازندگان محتوا نیز تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین محتوای ممکن را ارائه دهند.

میزان درآمدی که یک سازنده محتوا در یوتیوب می‌تواند به دست آورد به شدت به دو عامل بستگی دارد. اول از همه، این بستگی به این دارد که محتوای شما چقدر بیننده را جذب می کند. ثانیاً به تعداد مشترکین شما نیز بستگی دارد.

هر چه که باشد، همه چیز به مردم بستگی دارد. به بیان ساده، شما به افراد زیادی در اطراف محتوای خود نیاز دارید تا در پلتفرم پول خوبی کسب کنید. اما مردم هر جا که می روند دیدگاه ها و نظرات متفاوتی دارند. و یوتیوب نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مردم روش های خاص خود را برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود در بخش نظرات YouTube دارند. بعضی ها ممکن است خوب باشند، نه چندان خوب و توهین آمیز. دیگران حتی ممکن است هیچ علاقه ای به محتوای خاصی نداشته باشند. تنها کاری که آنها انجام می دهند این است که بخش نظرات سایر سازندگان محتوا را اسپم کنند. در بدترین حالت، برخی از کاربران حتی از ربات‌ها برای کامنت گذاشتن، مشاهده یا لایک کردن پست‌ها در YouTube استفاده می‌کنند.

به عنوان بخشی از تبدیل پلتفرم به مکانی امن‌تر برای استفاده همه، YouTube تصمیم گرفته است با این فعالیت‌های ناسالم در پلتفرم خود مبارزه کند. یوتیوب ویژگی تشخیص هرزنامه خودکار خود را بهبود بخشیده است تا کارآمدتر از همیشه باشد. تا اواسط سال جاری، تشخیص خودکار هرزنامه توانست از شر حدود 1.1 میلیارد کامنت هرزنامه خلاص شود. طبق گفته یوتیوب، از یادگیری ماشینی برای مقابله با نظرات هرزنامه به طور موثرتری استفاده می کند، زیرا هرزنامه ها همیشه در حال تطبیق هستند.

بیشتر بخوانید  آموزش دانلود از یوتیوب (شبکه اجتماعی ویدئویی گوگل)

وقتی صحبت از کامنت های توهین آمیز می شود، این نظرات توسط انسان ها انجام می شود. بنابراین، یوتیوب شروع به صدور اخطار حذف و مهلت زمانی برای کاربرانی کرده است که در پلتفرم استریم از دیگران سوء استفاده کلامی می کنند. این سیستم می‌تواند کاربرانی را که نظراتشان مغایر با دستورالعمل‌های انجمن است حذف کرده و به آنها هشدار دهد. کاربرانی که حتی پس از اخطار از تغییر نظرات توهین آمیز خودداری می کنند، ممنوعیت 24 ساعته دریافت می کنند.

با توجه به داده های آزمایش داخلی، به نظر می رسد این سیستم به خوبی کار می کند. بنابراین، توصیه می کنم از این به بعد هنگام اظهار نظر در پلت فرم ویدیو به صحبت خود اهمیت دهید. این یک پلتفرم جهانی است، و یک نظر بد آنلاین می تواند راه طولانی را برای شکار شما در جای دیگری انجام دهد. به خصوص اگر حساب YouTube شما تا به حال به دلیل زبان های توهین آمیز مسدود شده باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : یوتیوب حساب کاربرانی با نظرات توهین آمیز را مسدود می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *