ساعت هوشمند Watch S2 شیائومی معرفی شد

ساعت هوشمند Watch S2 شیائومی معرفی شد

شیائومی امروز بزرگترین رویداد خود را در چین برگزار کرد. چندین محصول از جمله سری Xiaomi 13، Buds 4، MIUI 14 و غیره را معرفی کرد. این برند همچنین از ساعت هوشمند شیائومی S2 رونمایی کرد. این به عنوان جانشین واچ اس 1 سال گذشته وارد بازار می شود. این ساعت هوشمند با ساعت‌هایی مانند Samsung Galaxy Watch 5، سری Apple Watch و موارد دیگر در بازار رقابت می‌کند. در ادامه بخوانید تا بدانید این دستگاه پوشیدنی چه چیزی برای ما در نظر گرفته است.

ساعت شیائومی S2 در دو اندازه دایره ای یعنی 42 میلی متر و 46 میلی متر عرضه می شود. دارای دو دکمه فیزیکی مستطیل شکل در سمت راست است. این ساعت هوشمند دارای قاب وسط فلزی ضد زنگ و شیشه یاقوت کبود است. نوع 42 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.32 اینچی است در حالی که مدل 46 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی است. هر دو دارای پنل AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل هستند. این دستگاه پوشیدنی تا عمق 5 متری در برابر آب مقاوم است.

از نظر سلامت و تناسب اندام، ساعت شیائومی S2 مجهز به سنسور ضربان قلب و SpO2 است. همراه با اندازه گیری ترکیب بدن است که می تواند داده هایی مانند درصد چربی، توده عضلانی اسکلتی، حجم پروتئین و موارد دیگر را اندازه گیری کند. برای پیگیری این موضوع، کاربران باید دو انگشت خود را روی دکمه های کناری قرار دهند. این ساعت هوشمند می تواند دمای پوست را نیز اندازه گیری کند. این دستگاه پوشیدنی همچنین دارای ردیاب خواب و استرس، مانیتور سیکل قاعدگی زنان و تمرینات تنفسی است. از بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می کند.

ساعت شیائومی S2 دارای میکروفون و بلندگوی داخلی برای عملکرد تماس بلوتوثی است. همچنین یک ویژگی ردیابی ایمنی وجود دارد که به مخاطبین از پیش تنظیم شده کاربر کمک ارسال می کند. ساعت هوشمند با مجموعه ای از برنامه ها عرضه می شود. دارای پشتیبانی از GPS، بلوتوث 5.2 و NFC است. مدل 46 میلی‌متری از یک باتری 500 میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند و ادعا می‌شود که 12 روز دوام می‌آورد، در حالی که مدل 42 میلی‌متری از یک سلول 305 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و دارای امتیاز 7 روز استفاده است.

بیشتر بخوانید  شیائومی 14 اولترا و تصویری از نمونه اولیه آن

ساعت Xiaomi Watch S2 به ترتیب 999 یوان (143 دلار) و 1199 یوان (172 دلار) برای انواع چرم استاندارد 42 میلی متری مشکی و طلایی روشن قیمت دارد. مدل 46 میلی‌متری دارای برچسب قیمتی معادل 1099 یوان (157 دلار) و 1299 یوان (186 دلار) برای انواع چرم استاندارد 42 میلی‌متری مشکی و رنگ طلایی روشن است. این ساعت هوشمند برای خرید در چین آماده شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت هوشمند Watch S2 شیائومی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *