گوشی زد تی ای Axon 30 Ultra Space Edition یک مدل منحصربفرد

گوشی زد تی ای Axon 30 Ultra Space Edition یک مدل منحصربفرد

شرکت زد تی ای به تازگی پرچمدار منحصربفرد Axon 30 Ultra Space Edition را معرفی کرده که باید آن را اولین اسمارتفون با حافظه رم 18 گیگابایتی به حساب آورد. مدلی قدرتمند که ZTE آن را گزینه ای خاص می داند.

این دستگاه همانطور از نامش پیداست، یک نسخه ادیشنی بوده و قرار نیست در تعداد فراوان به تولید برسد. همین امر موجب شده تا قیمت بالایی پیدا کند و پرچمداری برجسته از ZTE به شمار رود.

در بیشتر مشخصات همان گوشی Axon 30 Ultra است اما با 18 گیگابایت رم به جای 16 گیگابایت رم همراه شد و پردازنده اسنپدراگون 888 هم حفظ شد. به طور خاص، نسخه Space Edition دارای حافظه بیشتری نسبت به اکثر لپ‌تاپ‌ها است، با 18 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه. به گفته ZTE، گوشی هوشمند جدید این شرکت اولین گوشی هوشمند جهان است که 18 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی را به طور همزمان ارائه می کند. این شرکت پیکربندی حافظه را به قدری مهم می داند که آن را با نوشته طلایی در قسمت ماژول دوربین دستگاه حک کرده است.

گوشی Axon 30 Ultra Space Edition در چین با قیمت 6998 یوان (1095 دلار آمریکا) در دسترس خواهد بود. همانطور که در تصاویر مشخص است، ZTE شامل یک قاب فیبر کربنی، یک شارژر 65 واتی، یک جفت هدفون TWS و یک باکس باکیفیت است. به طور کلی، نسخه Space Edition و Axon 30 Ultra معمولی تقریباً یکسان هستند. از این رو، بعید به نظر می رسد که ZTE این دستگاه را در سطح جهانی عرضه کند.

بنابراین نباید انتظار پیدا کرد زد تی ای به فکر عرضه جهانی محصول جدید و خاص باشد. بنابراین برنامه دارد تنها راهی بازار چین نماید. ZTE نخستین بار نیست که گوشی منحصربفرد معرفی می کند و تاکنون گزینه های مختلفی را مشاهده کردیم که هر یک نظر علاقمندان را جلب می کنند.

از مشخصات Axon 30 Ultra باید به صفحه نمایش 6.67 اینچی 1080×2400پیکسل FHD+ با پنل AMOLED و پشتیبانی از HDR10+ و نرخ نوسازی صفحه 144 هرتز، پردازنده اسنپدراگون 888 با تراشه گرافیکی آدرنو 660، حافظه داخلی 256 گیگابایتی، حافظه رم 16 گیگابایتی، باتری 4600 میلی آمپرساعتی با فناوری 66 واتی، دوربین عقب چهارگانه 64/64/64/8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 11.

بیشتر بخوانید  تبلت گیمینگ RedMagic در راه است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی زد تی ای Axon 30 Ultra Space Edition یک مدل منحصربفرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *