ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 معرفی شد

ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 معرفی شد

آمازفیت از ورود سری Bip 3 به بازار ساعت های هوشمند هند خبر داد. Amazfit Bip 3 و Bip 3 Pro دو مدلی هستند که فروش آنها به زودی آغاز می شود. آنها دارای یک صفحه نمایش رنگی 1.69 اینچی هستند که با شیشه 2.5 بعدی و چندین سنسور پوشانده شده است.

مجموعه Amazfit Bip 3 جانشین سری Bip U 2020 می شود. آنها اعلان‌های سریعی را برای عملکردهای مختلف از جمله نظارت بر سلامت ارائه می‌کنند. اندازه گیری اشباع اکسیژن خون می تواند به سرعت در عرض 25 ثانیه انجام شود. سایر ویژگی های سلامتی و تناسب اندام شامل ضربان قلب، خواب، چرخه قاعدگی و نظارت بر استرس است. تا 60 حالت ورزشی نیز در ساعت های هوشمند و همچنین سیستم ارزیابی سلامت PAI به کار گرفته شد.

Amazfit Bip 3 از شبکه تلفن همراه تلفن هوشمند برای خدمات GPS استفاده می کند. عملکرد جی پی اس Amazfit Bip 3 Pro از چهار سیستم موقعیت یابی ماهواره ای پشتیبانی می‌کند. این به کاربر کمک می کند تا حرکت خود را با دقت بالا ردیابی کند. هر دو مدل دارای باتری 280 میلی آمپر ساعتی با حداکثر 14 روز فعالیت معمولی هستند. Amazfit Bip 3 و Bip 3 Pro در رنگ های آبی، مشکی و صورتی عرضه خواهند شد.

 ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 معرفی شد

Amazfit Bip 3 و Amazfit Bip 3 Pro اکنون از 15 ژوئن در برخی از بازارهای جهانی در دسترس هستند. Bip 3 با قیمت 59.99 دلار به فروش رسیده و این در حالیست که Bip 3 Pro با قیمت 69.99 دلار به فروش خواهد رسید. در دسترس بودن و قیمت نسخه هند به زودی مشخص می شود. این محصولات قبلاً در آمازون هند فهرست شده اند و به زودی می توانند فروش خود را آغاز کنند.

در اخباری مرتبط Redmi Buds 4 و Buds 4 Pro پیشتر در چین معرفی شدند. علاوه بر این، شیائومی گوشی‌های هوشمند سری Redmi Note 11T، و دستبند Mi Band 7 در کنار لپ تاپ RedmiBook Pro 2022 Ryzen Edition را نیز معرفی کرده است. Redmi Buds 4 و 4 Pro هدفون مقرون به صرفه‌ای هستند که دومی در بین این دو دستگاه برتری بیشتری دارد. هدفون های TWS با هدفون‌هایی مانند OnePlus Buds Z2، Realme Buds و غیره در بازار رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید  ساعت Amazfit GTR 4 معرفی شد

Redmi Buds 4 و 4 Pro با طراحی داخل گوش همراه است که دومی دارای ساقه می باشد. کاربران می توانند عملکردهای مختلف را با ضربه زدن روی هر یک از هدفون ها کنترل کنند. هر دو هدفون TWS دارای گواهی IP54 ضد گرد و غبار و ضد آب هستند.

Redmi Buds 4 و 4 Pro به درایور دینامیک 10 میلی‌متری مجهز شده‌اند و حذف نویز 35 دسی‌بل را با تنظیم هوشمند هوش مصنوعی ارائه می‌دهند. نسخه Pro دارای کیفیت صدای HiFi و صدای استریو مجازی است. همچنین قابلیت حذف نویز تا 43dB را ارائه می دهد و همچنین گفته می شود که در برابر صدای باد مقاوم است. هر دو هدفون TWS دارای حالت شفافیت دوگانه هستند. Redmi Buds 4 Pro دارای حالت تأخیر کم 59 میلی‌ثانیه بوده و هر دو مدل معمولی و پرو از اتصال بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کنند.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *