ساعت هوشمند دیزو Watch D2 معرفی شد

ساعت هوشمند دیزو Watch D2 معرفی شد

DIZO ساعت هوشمند جدیدی را در هند عرضه کرده است. آخرین پیشنهاد DIZO Watch D2 است. برند Realme TechLife گستره ساعت های هوشمند خود را در کشور گسترش داده است. Watch D2 در بخش قیمت 2000 روپیه قرار دارد و با سایر دستگاه های ارائه شده توسط برندهایی مانند Noise، boAt، Xiaomi و غیره در بازار رقابت می کند. برای دانستن آنچه در خارج از جعبه ارائه می دهد، ادامه دهید.

DIZO Watch D2 دارای یک صفحه نمایش بزرگ 1.91 اینچی در یک صفحه مربع است. حداکثر روشنایی آن 500 نیت و بیش از 150 صفحه ساعت قابل تنظیم است. این دستگاه دارای یک قاب آلومینیومی هیبریدی و یک بند سیلیکونی نرم سازگار با پوست است. یک دکمه در سمت راست دستگاه وجود دارد.

در بخش سلامت محور، DIZO Watch D2 مجهز به نمایشگر ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب خواب و مانیتور دوره قاعدگی است. این دستگاه پوشیدنی هیدراتاسیون و یادآوری های کم تحرک را ارائه می دهد. این دستگاه از بیش از 120 حالت ورزشی داخلی و خارجی پشتیبانی می کند.

DIZO Watch D2 دارای ویژگی تماس بلوتوثی است. کاربران می توانند تماس بگیرند، به تماس های دریافتی پاسخ دهند و مستقیماً از مچ دست خود را رد کنند. حالت بی صدا و همچنین حذف نویز در تماس ها وجود دارد. ساعت هوشمند ویژگی‌های مناسبی مانند مینی‌بازی‌های داخلی، کنترل دوربین و موسیقی، اعلان‌های هوشمند، به‌روزرسانی‌های آب‌وهوا، پیدا کردن تلفن من و غیره را در خود دارد. DIZO Watch D2 توسط یک واحد باتری 260 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود که ادعا می شود 7 روز استفاده در حالت عادی و 3 روز با تماس بلوتوثی را ارائه می دهد.

DIZO Watch D2 دارای برچسب قیمت 1799 روپیه است. از 10 فوریه برای خرید از وب سایت رسمی برند و Flipkart در دسترس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون بی سیم Buds Z Power دیزو معرفی شد

نظرات در مورد : ساعت هوشمند دیزو Watch D2 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *