دو آیفون با پنل OLED در سال 2018 معرفی خواهند شد

دو آیفون با پنل OLED در سال 2018

دو آیفون با پنل OLED در سال 2018 : اخیرا در خبرها منتشر شده است که گویا کمپانی اپل در حال برنامه ریزی برای تولید محصولات جدید خود در سال 2018 می باشد. بر اساس گزارشی که از سوی تحلیل گر KGI، مینگ چی کو، منتشر شده است، گویا کمپانی اپل قصد دارد در سال 2018 گوشی هایی با پنل OLED معرفی نماید و در ادامه ی این گزارش نیز احتمال داده شده بود که کمپانی اپل دوباره قصد دارد در محصولات آینده ی خود به جای بدنه ی فولادی از قاب های آلومینیومی زد زنگ استفاده نماید، زیرا این قاب ها باعث بهبود عملکرد گوشی های آیفون در انتقال اطلاعات می شود.

هم اکنون گوشی هوشمند آیفون X دارای یک فریم فلزی به همراه چهار خط آنتن به روی فریم می باشد و اگر این پیش بینی صحیح باشد، احتمالا طراحی آیفون ها در سال آینده تغییراتی اساسی خواهد داشت. آیفون X دارای یک صفحه نمایش OLED می باشد که توسط کمپانی سامسونگ تولید شده است ولی بر اساس برخی از گزارش ها احتمالا اپل قصد دارد در سال آینده این پنل ها را خودش تولید نماید و بالطبع هزینه ی آن ها کاهش خواهد یافت.

احتمالا دو گوشی آیفون آینده نیز در دو نسخه ی معمولی و پلاس عرضه خواهد شد. بسیاری از کاربران انتظار دارند که این کمپانی در آینده قابلیت Face ID را جایگزین اسکنر اثر انگشت نماید و احتمال در سال آینده شاهد آیپد پرو هایی با این قابلیت امنیتی نیز خواهیم بود و تنها موردی که هنوز مشخص نیست، این است که وضعیت چینش لنزهای دوربین دوگانه در آینده چگونه خواهد بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فروش آیفون X با پورت USB-C به قیمت 80 هزار دلار

نظرات در مورد : دو آیفون با پنل OLED در سال 2018 معرفی خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *