ساعت هوشمند آمازفیت شیائومی به طور رسمی عرضه شد

آمازفیت

شرکت شیائومی که امسال بسیار فعالانه در بازار حضور دارد و با تولید محصولات و گوشی های هوشمند به چهارمین شرکت فعال سال در زمینه تولید گوشی های هوشمند تبدیل شده است , پیش از آن که محصول جدید خود , که یک گجت پوشیدنی با عنوان ساعت هوشمند آمازفیت است , به صورت رسمی معرفی کند , تصاویری از آن را در سایت خود منتشر کرده و کاربران خود را باری دیگر شگفت زده کرد.

شرکت شیائومی ساعت جدید خود به اسم amazfit smart sports watch را پیش از اینکه آن به صورت رسمی معرفی کند در وبسایت خود قرار داد. این کمپانی برای این ساعت هوشمند که در روز گذشته بر روی سایت قرار گرفته , قیمتی حدود ۹۹۹ یوان در نظر گرفته است. نکته جالب درباره این ساعت این است که محصولی ورزشی بوده و دارای صفحه نمایشی به اندازه ۲.۵d می باشد که با حاشیه های سرامیکی بسیار زیبا و ظریف تزئین شده است و دکمه هایی از جنس استیل مقاوم در لبه های کناری این ساعت به چشم می خورد.

یکی از ویژگی های این ساعت که آن را از محصولات قبلی شرکت شیائومی متمایز کرده است , طراحی سه بعدی آن می باشد. این طراحی دامنه استفاده از این ساعت را گسترش داده و امکان استفاده از آن در هنگام ورزش , کار و گردش و تفریح را فراهم کرده است .این ساعت هوشمند دارای قابلیتی است که می تواند از ۱۱ روش ورزشی پشتیبانی کند ، که شامل دوچرخه سواری و دو میدانی ، شنا در استخر یا دریا، کوهنوردی و … است.

یکی از مقامات رسمی شیائومی اعلام کرد این ساعت ورزشی هوشمند دارای open GPS  است و می تواند ۳۵ ساعت ، مسیر را ردیابی کند این دقیقا برابر با ۱۰۰ کیلومتر از مسابقات آفرود است. این ساعت های هوشمند که نسل دوم ساعت های هوشمند ورزشی آمازفیت هستند می توانند در آب بیشتر مقاومت کنند.  همین طور از مقامات رسمی در این باره گفته که رتبه ضد آب بودن آن برابر با پنج اتمسفر است و برابر با ۵۰ متر زیر آب است علاوه آن دارای حالت شنا است و داده های مورد نظر و نوع شنا را پشتیبانی می کند.

این ساعت در تاریخ چهاردهم فروردین ماه در سایت رسمی شیائومی قرار خواهد گرفت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت هوشمند آمازفیت شیائومی به طور رسمی عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *