ساعت طرح ترافیک

ساعت طرح ترافیک

ساعت طرح ترافیک : برای بسیاری از شهروندان تهرانی با تغییر فصول و کوتاه شدن طول روز این مسئله وجود داشته است که آیا ساعات طرح ترافیک نیز تغییر خواهد کرد یا نه؟! در این خصوص باید بگوییم که بله! ساعت طرح ترافیک در نیمه ی دوم سال تغییر می کند و با توجه به کوتاه بودن روز ساعات طرح ترافیک نیز در هسته ی مرکزی شهر تغییر کرده و بالطبع کمتر می شود.

دلیل اصلی اجرای طرح ترافیک چه بود ؟ به دلیل آلودگی هوای تهران طرح ترافیک در تهران اجرا شد . اما ساعت شروع و پایان طرح ترافیک چه ساعاتی است در ادامه ساعت های طرح ترافیک را برای شما عزیزان اعلام خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ساعت های طرح ترافیک

سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در این خصوص گفت، با توجه به کوتاهی روز از ابتدای نیمه ی دوم سال قطعا شاهد افزایش 30 درصدی ترافیک ساعاتی اولیه ی صبح و در هنگام غروب آفتاب خواهیم بود. به همین دلیل نیز تمامی نیروهای راهنمایی و رانندگی در این ساعات آماده باش بوده و برنامه ریزی های لازم در خصوص کاهش ترافیک در این ساعات نیز صورت پذیرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص مصوبه ی دولیت برای تغییر ساعات طرح ترافیک نیز اعلام کرد که با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور مصوبه ی شورای ترافیک تهران در خصوص طرح زوج فرد هنوز مشخص نشده است و در حال بررسی می باشد ولی تغییر ساعت طرح ترافیک در هسته ی مرکزی پایتخت اجرایی شده و تمامی واحد های راهنمایی و رانندگی بر اساس ساعات جدید عمل خواهند کرد.

در ادامه ی سخنان مهماندار زمان آغاز طرح زوج و فرد و طرح ترافیک نیز اعلام شد. طرح زوج و فرد و طرح ترافیک همانند نیمه ی نخست سال از ساعت 6:30 بامداد آغاز شده و طرح ترافیک در ساعت 17 عصر و طرح زوج و فرد نیز در ساعت 19 عصر به پایان می رسد. طرح طرافیک و طرح و زوج فرد تهران در طول روز سبب کاهش ترافیک و بار آلودگی هوا می شود و این موضوع نیز از سال جاری برای موتور سیکلت ها نیز اعمال شده است.

بیشتر بخوانید  چقدر احتمال دارد امشب تهران زلزله بیاید؟

آیا مقاله ساعت طرح ترافیک برای شما مفید بود ؟ منتظر نظرات سازنده شما در مورد این مقاله هستیم .

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

مقاله مرتبط :

طرح ترافیک موتورسیکلت

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت طرح ترافیک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *