ساعت اوپو Watch 3 Pro در رنگ جدید

ساعت اوپو Watch 3 Pro در رنگ جدید

در اوایل امروز، اوپو دسته ای از محصولات جدید را در کشور خود چین عرضه کرد، از جمله آخرین سری Find N2 تاشو. این برند همچنین یک نوع رنگ خاکستری یخچالی جدید از Oppo Watch 3 Pro را معرفی کرد. این پوشیدنی در ماه آگوست با تراشه Snapdragon W5 Gen 1، صفحه نمایش AMOLED، عمر باتری 15 روزه و موارد دیگر معرفی شد.

اوپو رنگ خاکستری یخچالی جدیدی را برای Watch 3 Pro معرفی کرده است. برای خرید در چین با قیمت 1999 یوان (286 دلار) در دسترس خواهد بود. همچنین در رنگ های مشکی پلاتینیوم و قهوه ای صحرایی عرضه می شود. توجه داشته باشید که این پوشیدنی هنوز در خارج از چین در دسترس نیست. در دسترس بودن بین المللی Oppo Watch 3 Pro هنوز فاش نشده است.

برای یادآوری، Oppo Watch 3 Pro با صفحه‌ای مربعی و قاب آلیاژ آلومینیوم و پوشش فایبرگلاس وارد بازار می‌شود. این دستگاه دارای صفحه نمایش 1.91 اینچی AMOLED است که LTPO است، که برای اولین بار برای یک دستگاه پوشیدنی است. این باتری 550 میلی آمپر ساعتی دارد که می تواند پنج روز استفاده کامل و 15 روز در حالت نور دوام بیاورد. شارژ کامل آن حدود 65 دقیقه طول می کشد. وزن آن بدون بند 37.5 گرم است.

این ساعت هوشمند دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون W5 است که با 1 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. یک تراشه آپولو 4 پلاس نیز وجود دارد. ColorOS Watch را بر اساس Wear OS و RTOS اجرا می کند.

علاوه بر این، ساعت دارای اتصال LTE، بلوتوث 5.0، GNSS و NFC است. این 5ATM مقاوم در برابر آب است و دارای سنسورهایی مانند شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، سنسور ضربان قلب نوری، سنسور SpO2، سنسور نور محیط و ارتفاع سنج است. یک سنسور ECG نیز وجود دارد. می توان آن را با اندروید و iOS جفت کرد. برای کسب جزئیات بیشتر باید به وب سایت شرکت سازنده مراجعه کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برخی مشخصات گوشی اوپو Find N3 لو رفت

نظرات در مورد : ساعت اوپو Watch 3 Pro در رنگ جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *