افشا مشخصات کلیدی گوشی شیائومی CIVI 2

افشا مشخصات کلیدی گوشی شیائومی CIVI 2

Xiaomi CIVI سال گذشته در ماه سپتامبر به عنوان یک گوشی هوشمند زنانه معرفی شد. این گوشی سلفی محور با طراحی باریک، صفحه نمایش 120 هرتزی، دوربین جلو 32 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 778G عرضه شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Digital Chat Station، سازنده چینی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند متمرکز بر سلفی در چین است. مشخصات به اشتراک گذاشته شده توسط این افشاگر نشان می دهد که گوشی تحت برند CIVI عرضه خواهد شد.

Digital Chat Station فاش کرد که گوشی مرموز شیائومی به بدنه باریک و سبک مجهز خواهد شد. صفحه نمایش OLED آن وضوح FHD+ با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز است. چیپست آن هم از نوع اسنپدراگون 778G+ بوده و عملکرد بالاتری دارد.

این گوشی دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بوده و در عقب آن حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی جای گرفته است. گذشته از آن رابط کاربری MIUI 13 تجربه لذت بخشی را ارائه می‌دهد. احتمالاً با سیستم عامل اندروید 12 از راه می رسد.

این گزارش هیچ اطلاعاتی درباره حافظه رم، ذخیره سازی و باتری ارائه ندارد. با این حال، بیان می کند که دستگاه از شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی خواهد کرد. شیائومی ممکن است این گوشی هوشمند را در اوایل ماه جاری یا در ماه آوریل معرفی کند.

افشا جدید نشان می دهد که نسل بعدی CIVI می تواند یک ارتقاء تدریجی نسبت به مدل CIVI فعلی شیائومی باشد. برای یادآوری، مدل اصلی دارای یک پنل OLED با لبه خمیده 6.55 اینچی بود که وضوح Full HD+و نرخ نوسازی 120 هرتز و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش را ارائه می داد. همچنین باید به چیپست اسنپدراگون 778G با 8 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. گذشته از آن دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی (اصلی) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) هم تدارک دیده شد. این دستگاه دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی می کند.

جزئیات بیشتری موجود نیست و همانطور که گفته شد برند چینی قصد دارد محصول آینده را بزودی یعنی همین ماه یا آوریل معرفی کند. بنابراین باید منتظر ماند تا شاهد دستگاهی برجسته باشیم که ویژگی های قابل توجهی را ارائه می دهد. شیائومی در طول ماه های گذشته اسمارتفون های جذابی ارائه داده و گوشی CIVI 2 می تواند مدلی برجسته باشد که به عنوان مدلی سلفی محور ارائه می شود.

بیشتر بخوانید  شیائومی 14T پرو در آینده نزدیک معرفی می شود

نسل پیشین طراحی جذابی داشت و بی شک مدل جدید با ظاهری بروزرسانی شده از راه می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات کلیدی گوشی شیائومی CIVI 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *