ساخت گوشی هوشمند مخصوص بلاکچین و ارزهای دیجیتالی توسط هوآوی

هوآوی

شرکت هوآوی که نامی آشنا در شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند است را که حتما می شناسید. این شرکت در جایگاه سوم قرار دارد و قصد دارد گوشی های منحصر به فردی را عرضه کند که برنامه های مربوط به تکنولوژی بلاکچین را اجرا کند. این مطلب از دو فرد شناخته شده در این عرصه به سایت خبرگزاری بلومبرگ گفته شده است.

همین طور این کمپانی تولیدکننده ی گوشی های هوشمند در تلاش است تا با استفاده از سیستم عامل SIRIN OS که متعلق به شرکت Sirin Labs می باشد، برنامه های مربوط به بلاکچین را در اندروید اجرا بکند و اکنون این موضوع را در حالی مطرح کرد که این بحث هنوز رسمی نشده و به صورت قرارداد رسمی نوشته نشده است. به همین دلیل اطلاعات زیادی در دسترس نداریم و در مراحل اولیه کار قرار دارد. تنها موضوع تایید شده دیدار بین شرکت های هوآوی و Sirin Labs می باشد.

باید گفت با صحت داشتن این موضوع هوآوی سعی خواهد کرد که خبر این گوشی هوشمند را در تمامی عرصه ها و به صورت عمومی در دسترس افراد قرار دهد. خود بلاکچین درواقع دفتر کل غیر متمرکز است که در آن ثبت تراکنش های حوزه ارزهای دیجیتالی انجام می شود. با این که این بازار های ارزی کاهش بسیار زیادی داشته اما از سال قبلی ۱۵ درصد بیشتر شده است و به میزان ۳۵۰ میلیون دلار رسیده است.

هوآوی

شرکت Sirin Labs در رابطه با این موضوع در پیام تلگرامی خود گفته است که دیدار بین این شرکت و هواوی بسیار مسالمت‌ آمیز بوده و این موضوع که همکاری بین این دو شرکت در مورد این فناوری بلاکچین به صورت ایمن شده بر روی گوشی های هوشمند امکان اجرا می شود را به شدت تاکید نموده است. همچنین برنامه مخصوص بلاکچین همین طور سرپا مانده است. این شرکت در تلاش است تا در نیمه دوم همین سال میلادی محصول ساخته شده خود را که Finney نام دارد با قیمت ۱۰۰۰ دلار ارائه کند.

همین طور باید اشاره کرد که شرکت هوآوی در زمینه فناوری های مدرن همانند تجهیزات مخابراتی ، گوشی های هوشمند ، رایانش ابری و امنیت سایبری پیشرو و سرآمد تمامی کمپانی ها است. اکنون این تصمیم را دارد که وارد حوزه بلاکچین نیز بشود و به این منظور جایگاه بهتری خواهد داشت. با این وجود موضوعات و بحث هایی در این باره وجود دارد اما اطلاع نداریم که این گوشی های هوشمند چه خوبی ها و بدی هایی را خواهند داشت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساخت گوشی هوشمند مخصوص بلاکچین و ارزهای دیجیتالی توسط هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *