رویت شدن گوشی Realme Q5 در TENAA

رویت شدن گوشی Realme Q5 در TENAA

انتظار می‌رود سری Realme Q5 خیلی زود در 20 آوریل معرفی شود. حتی اگر این تاریخ نزدیک است، هنوز رازهای زیادی در مورد سری Realme Q5 وجود دارد. ما حتی مطمئن نیستیم که چند دستگاه وجود خواهد داشت. اگرچه، ما یک مدل Pro را می شناسیم که اخیراً به طور کامل فاش شده است و احتمالاً یک Realme Q5i نیز وجود دارد. به طور طبیعی، Realme Q5 ساده به نوعی پیشتر در TENAA و 3C برای صدور گواهینامه رویت شد.

همانطور که مدل رسمی آن می گوید، RMX3478 یک گوشی با ابعاد 164×76×8 میلی متری است که وزن آن به 195 گرم می رسد. گزینه های رنگی شامل سیاه، آبی و شفق قطبی است. این دیوایس به صفحه نمایش 6.59 اینچی FullHD+ (1080 x 2412 پیکسل) LCD مجهز بوده و یک باتری 4980 میلی آمپرساعتی که احتمالا 5000 میلی آمپرساعتی است با فناوری شارژ سریع 65 واتی هم خواهد داشت.

TENAA به صراحت مدل چیپست را فاش نمی کند اما اشاره داشته که Realme Q5 دارای یک پردازنده هشت هسته ای 2.2 گیگاهرتز است. این به طور بالقوه می تواند اسنپدراگون 695 5G باشد. بسته به پیکربندی انتخابی شما، با 6، 8 یا 12 گیگابایت رم همراه خواهد شد. حافظه ذخیره سازی نیز شامل 128 یا 256 گیگابایت می شود. در عقب سه حسگر دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی سنجش عمق وجود دارد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم تدارک دیده شده است.

Realme Q5 دارای یک جک 3.5 میلی متری صدا و یک حسگر اثرانگشت جانبی یکپارچه با کلید پاور است. همچنین باید به سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری Realme UI 3.0 هم اشاره کنیم.

در اخباری مرتبط در اوایل این ماه، شرکت ریلمی تبلت Realme Pad mini را در فیلیپین معرفی کرد. Pad mini دومین تبلت این برند در بازار پس از اولین مدل یعنی Realme Pad سال گذشته است. این برند هنوز تاریخ عرضه Realme Pad mini جدید را در بازارهای خارج از فیلیپین اعلام نکرده است، با این حال، یک سایت اخیر در وب سایت Realme India نشان می دهد که این تبلت به زودی در شبه قاره عرضه می شود.

با توجه به گزارش MySmartPrice به نقل از Sudhansdhu Ambhore یک افشاگر، این تبلت به زودی در هند عرضه خواهد شد. این دستگاه در صفحه قطعات یدکی وب سایت هندی این شرکت مشاهده شده است. لیست نشان می دهد که هر دو نوع WiFi و LTE در این کشور عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید  پردازنده گوشی REALME 10 PRO+ فاش شد

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه رسمی یا قیمت تخمینی دستگاه وجود ندارد، اما با توجه به اینکه Pad mini یک نسخه ضعیف از Realme Pad است که با قیمت 15999 روپیه در هند عرضه می‌شود، می‌توان انتظار داشت که Pad mini با قیمت پایینی به فروش برسد.

Pad mini دارای صفحه نمایش 8.7 اینچی LCD با وضوح 1340 در 800 پیکسل است. صفحه نمایش حاشیه کمی داشته و از طراحی جدیدی هم بهره می برد. در عقب هم یک لنز دوربین برجسته هم وجود دارد که طراحی جالبی به دستگاه بخشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی Realme Q5 در TENAA

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *