ساعت وان پلاس Watch Harry Potter Edition بزودی معرفی می شود

ساعت وان پلاس Watch Harry Potter Edition بزودی معرفی می شود

شرکت وان پلاس در نظر دارد بزودی ساعت هوشمند وان پلاس Watch Harry Potter Edition خود را با بند و تم فیلم Harry Potter رونمایی کند. هر چند که تاریخ رونمایی این گجت پوشیدنی مشخص نیست.

وان پلاس با پوشیدنی های ویژه غریبه نیست ، اگرچه این دستگاه ها به ندرت تولید انبوه می شوند. پس از عرضه نسخه های Cobalt و Cyberpunk 2077 از ساعت OnePlus Watch خود ، این شرکت چینی در حال حاضر قصد دارد مخاطبان کاملاً متفاوتی را جذب کند: طرفداران هری پاتر.

اگرچه نام آن تأیید نشده است ، اما احتمال زیادی وجود دارد که این ساعت هوشمند با نسخه محدود به عنوان OnePlus Watch Harry Potter Edition به فروش برسد ، مخصوصاً با قضاوت جدیدترین تیزر.

انتظار می رود OnePlus Watch Harry Potter Edition دارای مشخصات مشابه مدل معمولی باشد: صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED ، 1 گیگابایت RAM ، 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 400 میلی آمپر ساعتی. با این حال ، ساعت هوشمند نسخه محدود دارای شش ساعت مچی منحصر به فرد با موضوع هری پاتر است: هاگوارتز ، هاگوارتز سیل ، گریفیندور ، اسلیترین ، هافلپاف و ریونکلاو.

این ساعت هوشمند به زودی در هند عرضه می شود ، اما هنوز نمی دانیم که هزینه آن چقدر است و آیا در سایر کشورها نیز در دسترس خواهد بود یا خیر. علاقمندان اکنون می توانند ثبت نام کنند “برای دریافت جوایز مطمئن و واجد شرایط بودن در مسابقه قرعه کشی خوش شانس مطلع شوند”.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا وان پلاس این محصول را معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت جدید برای گوشی تاشو وان پلاس Open

نظرات در مورد : ساعت وان پلاس Watch Harry Potter Edition بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *