رویت شدن گوشی Razr 40 موتورولا در Geekbench

رویت شدن گوشی Razr 40 موتورولا در Geekbench

در تاریخ 1 ژوئن، موتورولا Razr 40 Ultra را معرفی خواهد کرد، یک گوشی تاشو با مشخصات پرچمدار. برخی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این شرکت قصد دارد موتورولا Razr 40 را در کنار مدل Ultra معرفی کند.

چندین گزارش قبلاً مشخصات مدل Ultra را فاش کرده بود، اما هیچ کدام اطلاعاتی در مورد مدل ساده فاش نکرده اند. با این حال، تصاویر این گوشی که در اوایل ماه جاری منتشر شد، تایید کرد که این گوشی یک نسخه ضعیف تر از نوع Ultra خواهد بود. قبل از عرضه، جزئیات آن ظاهراً از طریق لیست Geekbench و 3C رویت شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، یک گوشی جدید موتورولا با شماره مدل XT2323-3 در پایگاه داده Geekbench و پلتفرم گواهی 3C چین رویت شده است. پیش بینی شده که این دستگاه می تواند موتورولا Razr 40 باشد. این لیست ها اولین جزئیات در مورد مشخصات دستگاه را نشان می دهد.

طبق لیست Geekbench، موتورولا Razr 40 مجهز به تراشه کوالکام خواهد بود. جزئیات CPU و GPU که در ظاهر Geekbench رویت شده اند نشان می دهد که Razr 40 از چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 و 12 گیگابایت رم قدرت می گیرد.

این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 13 خواهد بود. در تست تک هسته‌ای Geekbench، امتیاز ۱۰۱۹ و در تست چند هسته‌ای ۲۵۴۵ امتیاز کسب کرد. تصویر بالا، که نگاهی به لیست 3C می دهد، نشان داده که دستگاه ممکن است از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی کند.

تصاویری از Razr 40 که در اوایل ماه جاری منتشر شد نشان داد که طراحی آن شبیه به مدل Ultra خواهد بود. با این حال، تفاوت آن است که مدل ساده صفحه نمایش پوششی کوچک تری خواهد داشت. رندرهای فاش شده همچنین نشان می دهد که در رنگ های بنفش، سبز زیتونی و کرم عرضه می شود.

در دیگر خبرها موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه گوشی موردانتظار Razr 40 Ultra در 1 ژوئن است. این دستگاه به عنوان Razr+ برای بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد. دستگاه اخیراً چند روز قبل در وب سایت یک خرده فروش عربستان سعودی مشاهده شد. اکنون Winfuture کل مشخصات Razr 40 Ultra را به همراه محدوده قیمت آن فاش کرده است.

بیشتر بخوانید  سری تلویزیون موتورولا Envision TV عرضه شد

بر اساس این گزارش، موتورولا Razr 40 Ultra قرار است در رنگ‌های Viva Magenta، Infinity Black و Glacier Blue رونمایی شود. در حالی که قیمت رسمی هنوز اعلام نشده، این گزارش نشان می دهد که بین 1169 تا 1199 یورو متغیر است.

انتظار می رود صفحه نمایش آن یک پنل بزرگ 6.9 اینچی POLED باشد که وضوح تصویر 2400 در 1080 پیکسل و نرخ  نوسازی فوق العاده صاف 165 هرتز را ارائه می دهد. علاوه بر این، دستگاه دارای یک صفحه نمایش کوچکتر در عقب با سایز 3.6 اینچ و وضوح 1066 در 1056 پیکسل و همان نرخ نوسازی 165 هرتز خواهد بود.

موتورولا Razr 40 Ultra در بخش سخت افزاری چیپ هشت هسته ای اسنپدراگون 8+ نسل 1 دارد. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5 و فضای ذخیره‌سازی کافی با ظرفیت داخلی 256 گیگابایتی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی Razr 40 موتورولا در Geekbench

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *