حاشیه های صفحه نمایش گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ بسیار نازک و دارای حفره می باشد

گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ

یکی از گوشی های هوشمند سامسونگ که این روزها بسیار خبرساز شده است، گلکسی اس 10 این کمپانی می باشد. پرچمدار بعدی این کمپانی قرار است در نمایشگاه MWC 2019 که در اوایل اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، رونمایی گردد. تا به امروز شایعات بسیاری در خصوص سری گلکسی اس سامسونگ در سایت های خبر منتشر شده است ولی این بار گویا با انتشار تصاویر مربوط محافظ صفحه نمایش این گوشی هوشمند، نشان از حاشیه های بسیار کم و حضور حفره بر روی پنل جلویی است.

گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ

دیروز یکی از کاربران معروف توییتر به نام Ice Univerce عکسی از محافظ صفحه نمایش گلکسی اس 10 پلاس انتشار داد که در ادامه می توانید تصاویر را مشاهده کنید. تصاویر انتشار یافته نشان از حضور دو بریدگی در گوشه ی سمت راست محافظ صفحه نمایش گلکسی اس 10 پلاس دارد که در اصل با شایعات پیشین مبنی بر استفاده از سنسورهای دوربین گلکسی اس 10 پلاس در زیر صفحه نمایش و استفاده از صفحه نمایش Infinity-O آن همخوانی دارد.

حاشیه های کناری +Galaxy S10 هم با در نظر گرفتن تصاویر لو رفته به مراتب نازک تر از مدل سال قبلی یا پرچمدار قبلی این کمپانی می باشد و حاشیه ی بالایی آن بریدگی جداگانه ای برای اسپیکر دارا می باشد و همچنین انحنای کمی نیز در لبه های کناری آن مشاهده می گردد. در صفحه ی ویبو مربوط به این کاربر همچنین تصاویر دیگری انتشار یافته است که حاشیه های محافظ صفحه ی گلکسی اس 10 پلاس را با حاشیه های Huawei Mate 20 و همچنین اپل آیفون 10 مقایسه می نماید. اگر یادتان باشد در ماه اکتبر سال جاری نیز بحث هایی مبنی بر نرخ صفحه نمایش به بدنه ی گلکسی اس 10پلاس برابر با 13.4 منتشر شد که این میزان در گوشی های گلکسی +S9، آیفون XS Max و Mate 20 Pro به ترتیب برابر با 83.7، 84.3 و 87.8 درصد می باشد. همچنین نتایج بنچمارک مربوط به گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ نیز مدتی قبل منتشر شد و بر طبق آن، این پرچمدار دارای حاشیه هایی باریک تر می باشد و نسبت تصویر آن برابر با 19 به 9 خواهد بود.

لازم به ذکر است که بر اساس انتظارات کاربران هر دو گوشی گلکسی S10 و +S10 در MWC 2019 که اسفندماه برگزار می گردد، رونمایی می شود. البته باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که این نمایشگاه به طور رسمی از تاریخ 25 فوریه مصادف با ششم اسفندماه آغاز به کار خواهد کرد ولی کمپانی سامسونگ بر اساس سنت همیشگی خود پرچمداران جدیدش را کمی زودتر از این موعد رونمایی می نماید.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حاشیه های صفحه نمایش گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ بسیار نازک و دارای حفره می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *