رویت شدن گوشی Moto G53s در گوگل پلی کنسول

رویت شدن گوشی Moto G53s در گوگل پلی کنسول

شرکت موتورولا پیشتر گوشی خوش قیمت و میان رده Moto G53 5G را برای بازار چین معرفی کرد و تصمیم دارد بزودی نسخه جهانی آن را در بازار عرضه کند. حال به تازگی اطلاعات یک مدل دیگر تحت عنوان گوشی Moto G53s منتشر شد.

این تلفن هوشمند اخیرا در پایگاه گوگل پلی کنسول رویت شده است. بنابراین انتظار داریم در آینده نزدیک از راه برسد و شاهد رونمایی کامل آن باشیم. موتورولا قرار است تا اواخر سال جاری میلادی، Moto G53s 5G، یک گوشی هوشمند جدید 5G در بخش میان رده را معرفی کند. در حالی که تاریخ عرضه رسمی هنوز اعلام نشده، این دستگاه قبلاً با اسم رمز Penang در کنسول Google Play رویت شده و در آینده نزدیک از راه خواهد رسید.

این لیست نام گوشی را تایید کرده و همچنین فاش می کند که این گوشی به چیپست کوالکام Snapdragon SM4350 مجهز خواهد شد و انتظار داریم همان Snapdragon 480 باشد. این پردازنده شامل دو هسته Kryo 460 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته Kryo 460 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 619 برای پردازش گرافیکی می شود.

پیش بینی شده این گوشی با رم 4 گیگابایتی عرضه شود و دارای سیستم عامل مبتنی بر اندروید 13 است که تحت رابط کاربری MyUX عمل می کند. آخرین اطلاعات نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش HD+ با وضوح 720 در 1600 پیکسل است. در اخبار مرتبط، این برند اخیرا یک گوشی هوشمند میان رده جدید را در بازارهای اروپا و آسیا به نام Moto G73 5G عرضه کرده و در حال حاضر شامل بازار هند شده و قیمت آن زیر 20000 روپیه است.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه برنامه ای برای معرفی این محصول جدید دارد. انتظار داریم موتورولا در آینده نزدیک گوشی هوشمند جدید خود را معرفی و عرضه کند.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود کمپانی مورد اشاره چگونه محصولی برای معرفی دارد. مدلی که شایعات بسیاری درباره آن دریافت کردیم و اکنون باید منتظر ماند تا رسما معرفی شده و به شایعات پایان داده شود. پیش بینی شده این کمپانی بزودی محصول خود را معرفی کند.

بیشتر بخوانید  Moto Edge 40 Pro با شارژ 125 واتی همراست

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی Moto G53s در گوگل پلی کنسول

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *