رویت شدن گوشی Galaxy M54 در Bluetooth SIG

رویت شدن گوشی Galaxy M54 در Bluetooth SIG

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه تعدادی گوشی هوشمند میان رده از سری M و سری A گوشی های هوشمند محبوب خود است. اخیراً گزارش داده‌ایم که برخی از مدل‌ها در وب‌سایت‌های گواهی‌نامه مشاهده شده‌اند و اکنون گلکسی M54 و گلکسی A14 نیز به صورت آنلاین ظاهر شده‌اند.

مدل گلکسی M54 5G غول فناوری کره جنوبی در حال دریافت گواهی بلوتوث SIG (گروه علاقه ویژه) دیده شد. این لیست پایگاه داده آنلاین نشان داد که دستگاه دارای شماره مدل SM-M546B/DS بوده و از آخرین استانداردهای بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، شایعه شده است که گلکسی M54 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED بلندی است که نرخ رفرش بالا 90 هرتز را ارائه می دهد.

این دستگاه می‌تواند یک مدل متوسط بالا از سامسونگ باشد و گمان می‌رود که دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 باشد. زیر کاپوت، گلکسی M54 5G می تواند توسط یک بسته باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی تامین شود که از شارژ سریع تا 25 وات پشتیبانی می کند. علاوه بر این، در قسمت پشتی دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. به غیر از این دستگاه، مدل گلکسی A14 4G این برند نیز در وب سایت صدور گواهینامه NBTC مشاهده شد.

این گوشی دارای شماره مدل SM-A145F/DSN می باشد. متأسفانه جزئیات دقیق این دستگاه مانند مشخصات آن هنوز نامشخص است. بنابراین برای اطلاعات بیشتر همراه باشید زیرا زمانی که جزئیات بیشتری در مورد گوشی هوشمند میان رده ارزان قیمت آینده در دسترس باشد، به‌روزرسانی‌هایی را ارائه خواهیم کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا قیمت تبلت Galaxy Tab S9 FE

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی Galaxy M54 در Bluetooth SIG

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *