تعداد کاربران استیم رکورد دار شد

استیم

بیش از ۱۷ میلیون کاربر به صورت همزمان در شبکه ی استیم آنلاین بودند. شرکت بازی های کامپیوتری آنلاین استیم در آخر هفته ی گذشته از مرز ۱۷ میلیون نفر گذشت، اگر شما این موضوع را نمی پذیرید و فکر می کنید که شایعه ای بیش نیست باید به عرض شما برسانم که استیم پر طرفدار ترین پلتفرم بر روی کامپیوتر های شخصی است که در جریان هفته ی گذشته مشخص شد که کاربران همزمان در استیم از مرز ۱۷ میلیون نفر گذشت. رکورد قبلی استیم  وجود ۱۵ میلیون کاربر آنلاین به صورت همزمان در این سرویس بود که مربوط به چند ماه گذشته بود.

استیمهمان طور که در گزارشات آمده است این کمپانی بیشترین تعداد بازیکن های آنلاین سرویس خود را با عددی همچون ۱۷۶۸۶۸۸۶ نفر ثبت کرده است که در واقع دست آوردی بسیار خوب برای این کمپانی محسوب می شود، البته این را هم باید بدانید که این اعداد در ساعات مختلف شبانه روز بالا و پایین می آمدند اما نکته ی جالبی که این جا وجود دارد این است که این رکورد زمانی ثبت شده است که مصادف بوده با روز شکر گذاری و جمعه ی سیاه که زمان استراحت مردم است و وقت بیشتری برای انجام بازی های کامپیوتری دارند.

با آمار و ارقام موجود بازی محبوب Battle Ground هنوز هم در صدر پر طرفدار ترین بازی ها قرار دارد که تعداد ۲.۷۹ میلیون بازیکن دارد و به دنبال آن بازی Dots 2 و بازی Counter Strike global offensive به ترتیب در رتبه ی دوم و سوم قرار دارند. با وجود برنامه هایی که استیم دارد و باری های بیشتری که قرار است از این سرویس به کاربران بدهد این که به زودی این رکود را باز هم بشکند چیز عجیبی نیست

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  حذف 173 بازی کمپانی ولو از استیم

نظرات در مورد : تعداد کاربران استیم رکورد دار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *