رویت شدن گوشی Galaxy M04 در Geekbench

رویت شدن گوشی Galaxy M04 در Geekbench

شایعه شده است که سامسونگ در حال کار بر روی چند گوشی هوشمند رده پایه است و قصد دارد به زودی آنها را عرضه کند برخی از این ها دستگاه هایی مانند Galaxy A04s و Galaxy A04 هستند که در بسیاری از پایگاه های داده تاییدیه ظاهر شده اند.

اکنون، یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند رده پایه این برند در Geekbench به نام سامسونگ Galaxy M04 رویت شده است. در ابتدا، لیست اشاره می‌کند که دستگاه دارای شماره مدل SM-M045F بوده، اما تأیید نمی‌کند که آیا گوشی هوشمند واقعاً به عنوان سامسونگ Galaxy M04 به بازار عرضه می‌شود یا خیر. چیپست دستگاه با نام “ARM MT6765V/WB” و مادربرد با عنوان “m04” ذکر شده است. علاوه بر این، دستگاه دارای پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 هم می باشد.

این ما را به این باور می رساند که گوشی هوشمند از پردازنده مدیاتک Helio G35 قدرت می گیرد. این نشان می دهد که دستگاه فاقد قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G است. حداکثر سرعت فرکانس این پردازنده هشت هسته ای 2.3 گیگاهرتز خواهد بود. به غیر از آن، لیست نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای 3 گیگابایت رم بوده و تحت سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر One UI 4.1 عمل می کند.

با رسیدن به نتایج بنچمارک، دستگاه در تست تک هسته‌ای 86 امتیاز و در تست چند هسته‌ای Geekbench 4 امتیاز 4233 را کسب کرده است. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان‌بندی مورد انتظار قیمت‌گذاری در دسترس نیست. اما با توجه به مشخصات آن، می توان انتظار داشت که این دستگاه به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمند سامسونگ معرفی شود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ چه محصولی را بزودی معرفی خواهد کرد. احتمالا گلکسی M04 به عنوان بخشی از خانواده گلکسی M باتری پرظرفیتی خواهد داشت.

بنابراین باید به انتظار ادامه داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تصاویر قلم اختصاصی گلکسی نوت 9 در تبلیغات سامسونگ رویت شد

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی Galaxy M04 در Geekbench

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *