گوشی Enjoy 50z هوآوی بزودی معرفی می شود

گوشی Enjoy 50z هوآوی بزودی معرفی می شود

اوایل امروز، هواوی فاش کرد که در تاریخ 2 دسامبر رویدادی را در چین برگزار خواهد کرد. این شرکت همچنین تایید کرد که گوشی هوشمند هواوی Nova 10 SE را در این کنفرانس معرفی خواهد کرد.

چند ساعت بعد، این برند اکنون فاش می کند که یک گوشی دیگر را نیز در این رویداد معرفی خواهد کرد. این دستگاه رسما Huawei Enjoy 50z نام دارد. طبق تیزر رندر به اشتراک گذاشته شده توسط هوآوی، هواوی Enjoy 50z برای چین احتمالاً یک هوآوی نوا Y61 تغییر نام دارد. گوشی اخیر در اواخر ماه اکتبر در بازارهای جهانی به طور رسمی عرضه شد.

به طور مشابه، Huawei Nova 10 SE در بازارهای بین المللی نیز موجود است. به عبارت دیگر، این شرکت صرفاً گوشی‌های هوشمند رسمی را در کشور خود معرفی خواهد کرد. با این حال، طبق شایعات، سه محصول دیگر نیز در این کنفرانس معرفی خواهند شد. آنها Huawei Watch Buds (یک ساعت هوشمند با TWS داخلی)، Huawei Children’s Watch 5X و Huawei FreeBuds 5i هستند.

با بازگشت به Huawei Enjoy 50z، باید با صفحه نمایش 6.52 اینچی HD+ با بریدگی قطره شبنم، چیپست ناشناس متشکل از یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای، یک سیستم دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی (واید) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) + 2 مگاپیکسلی (عمق) عرضه شود. ، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 22.5 واتی.

مشخصات ذکر شده در بالا به این بهانه استوار است که Enjoy 50z یک Nova Y61 تغییر نام تجاری است. این احتمال وجود دارد که دستگاه از نظر ویژگی ها کمی متفاوت باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تصاویر و امکانات گوشی هوآوی Ascend GX1

نظرات در مورد : گوشی Enjoy 50z هوآوی بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *