نسل سوم آی پدهای اپل از رده خارج خواهند شد

نسل سوم آی پدهای اپل

نسل سوم آی پدهای اپل : بر اساس اطلاعاتی که از آمار فروش و عرضه ی تبلت ها منتشر شده است، گویا کاربرانی که از تبلت ها استفاده می کنند بر خلاف کاربران گوشی های هوشمند، هر ساله تبلت های خود را تعویض نمی کنند، پس جای تعجب نیست که هنوز کاربران تبلت ها از نسل قدیمی تبلت های برندهای مطرح استفاده کنند.

اکنون کاربرانی که از نسل سوم آی پدهای اپل استفاده می کنند، باید در جریان باشند که کمپانی اپل پس از ماه جاری قرار است نسل سوم این تبلت ها را از رده خارج نماید. این موضوع طی یک یادداشت به کارمندان این کمپانی اعلام شده است تا آن ها نیز اطلاع داشته باشند و در یادداشت ارسالی اعلام شده است که هر دو مدل وای و سولار این تبت قرار است از رده خارج شوند و دیگر هیچ گونه پشتیبانی از آن ها صورت نخواهد گرفت.

اکنون 5 سال از عمر آی پد 3 می گذرد و این موضوع آنقدرها هم تعجب بر انگیز نیست زیرا اپل قصد دارد توجه کاربران خود را به سمت آی پد پرو و قلمی که برای این سری از آی پد خود تدارک دیده است، جلب نماید. اگر بخواهیم منظور رده خارج شدن را بیان کنیم، باید بگوییم که اگر کاربری یک قطعه ی سخت افزاری برای تعمیر دستگاهی که از رده خارج شده است، تقاضا نماید، از سوی کمپانی هیچ گونه امکانات سخت افزاری دریافت نخواهد کرد و نمایندگی ها نیز قادر به ارائه ی خدمات سخت افزاری نخواهند بود.

این موضوع بدان معنی است که اکنون هیچ یک از محل های رسمی تعمیرات این تبلت ها، تعمیر آن ها نخواهند پذیرفت و تنها ممکن است مراکز غیر رسمی چنین تعمیراتی را قبول کنند ولی در این خصوص نیز هیچ گونه تضمینی وجود ندارد که آن ها نیز قطعات مورد نیاز برای تبت شما را داشته باشند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه تنظیم آیکلود در مک بوک

نظرات در مورد : نسل سوم آی پدهای اپل از رده خارج خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *