ال جی و معرفی دو گوشی میان رده K71 و K42

ال جی

شرکت ال جی به تازگی دو گوشی هوشمند میان رده جدید از خانواده سری K را با نام K42 و K71 رونمایی کرد. اسمارتفونی که از طراحی نسل جدید برخوردار بوده و ویژگی های برجسته شامل حال آن شده است.

هر دو گوشی هوشمند از طراحی نسبتا شبیه برخوردار هستند و ویژگی های جالب توجهی هم برای آنها تدارک دیده شد. LG در واقع بی سر و صدا سری میان رده K خود را با دو مدل جدید LG K42 و LG K71 بروزرسانی کرد. هر دو به زودی در چندین بازار آمریکای لاتین از جمله گواتمالا ، نیکاراگوئه ، پاناما ، اکوادور ، هندوراس ، السالوادور و کاستاریکا عرضه می شوند. آنها با پردازنده های Helio مدیاتک ، باتری های 4000 میلی آمپری و سیستم عامل Android 10 با  رابط کاربری LG UX عرضه می شوند.

LG K42

ال جی

مدل نخست کی 42 نام داشته و از نمایشگر 6.6 اینچی HD+ حفره ای با 8 مگاپیکسل دوربین جلو بهره می برد. دوربین عقب سه گانه 13/5/2 مگاپیکسلی دارد. همچنین الگوی Wave را مشاهده خواهید کرد که دارای “پوشش UV” برای گرفتن و دوام بیشتر است. در سمت راست ، دکمه پاور/ حسگر اثر انگشت در حالی که دکمه های میزان صدا و دستیار Google در سمت چپ قرار دارند.

پردازنده این گوشی Helio P22 مدیاتک است که در کنار 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی می توان ارتقا حافظه داخلی هم داشت. باتری تدارک دیده شده 4000 میلی آمپرساعتی بوده و از طریق پورت USB-C قابل شارژ است.

این دیوایس را می توان با جک 3.5 میلیمتری هدفون، فناوری صدا DTS:X 3D، استاندارد نظامی MIL-STD-810G عرضه می دارد. K42 در رنگ خاکستری و سبز عرضه خواهد شد و قیمت و تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

LG K71

ال جی

K71 از صفحه نمایش 6.8 اینچی FHD+ با طراحی ناچ و نسبت تصویر 20.5:9 بهره می برد و طراحی زیبایی دارد. این طراحی چندان جذاب نیست و بیشتر در مدل های میان رده به چشم می‌خورد. قسمت پشتی دارای یک پیکربندی دوربین سه گانه که شامل حسگر اولیه 48 مگاپیکسلی و یک سنسور اولتراوید 5 مگاپیکسلی است که با یک حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی همراه است، همچنین باید به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویری از Velvet 2 Pro ال جی فاش شد

K71 از پردازنده هلیو P35 مدیاتک ، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می شود. یک اسلات کارت میکرو اس دی هم تدارک دیده شد. نکته جالب اینجاست که باتری 4000 میلی آمپرساعتی، جک هدفون، فناوری صوتی DTS:X 3D، سیستم عامل اندروید 10 کیو با رابط کاربری UX ال جی هم در این گوشی به چشم می خورد. K71 در رنگ سفید و خاکستری با تاریخ عرضه و قیمت نامشخص عرضه می شود.

منبع

3.7/5 - (4 امتیاز)

نظرات در مورد : ال جی و معرفی دو گوشی میان رده K71 و K42

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *