رویت شدن وان پلاس 10 پرو در Geekbench

رویت شدن وان پلاس 10 پرو در Geekbench

ظاهراً وان پلاس 10 و 10 پرو تنها یک هفته تا معرفی رسمی آنها فاصله دارد و اکنون اولین امتیاز Geekbench 5 منتشر شده است. امتیاز تست تک هسته ای و چند هسته ای یک دستگاه OnePlus با نام رمز NE2210 توسط Mukul Sharma در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. این دستگاه دارای یک چیپست به نام ‘taro’ است و این نام با پردازنده جدید اسنپدراگون 8 نسل 1 ارتباط دارد.

در حالی که کوالکام وعده بهبود عملکرد با تراشه جدید خود را داده بود، به نظر می رسد نتایج ادعایی گوشی وان پلاس 10 پرو در Geekbench کاهش عملکرد را نشان می دهد. امتیازات 976 تک هسته ای و 3469 چند هسته ای در واقع کمی پایین تر از امتیازاتی است که در بررسی OnePlus 9 Pro مشاهده شده است.

البته، این بدان معنا نیست که وان پلاس 10 پرو از تراشه اسنپدراگون 888 قدیمی تر بهره می برد. دستگاه با نتیجه Geekbench می تواند نمونه اولیه 10 پرو باشد که به طور کامل بهینه نشده است، بنابراین، امتیازات پایین تری به دست آورد. یکی دیگر از دلایل احتمالی عملکرد نسبتاً پایین این است که OnePlus تراشه را کاهش قدرت می دهد تا عمر باتری بهتری داشته باشد. این اولین باری نیست که OnePlus چنین کاری انجام می دهد.

لیست Geekbench همچنین تایید می‌کند که OnePlus 10 Pro به سیستم عامل اندروید 12 همراه است. همچنین نشان می دهد که این گوشی همانند وان پلاس 9 پرو به 12 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. ما معتقدیم دستگاهی که در Geekbench مشاهده می‌شود نسخه نهایی OnePlus 10 Pro، یا بهتر است بگوییم یک نمونه اولیه، یا حتی دستگاهی با نرم‌افزار قدیمی‌تر بهینه‌نشده برای چیپست جدید Snapdragon 8 Gen 1 نیست.

OnePlus به دلیل عملکرد شگفت انگیز گوشی های خود مشهور است، بنابراین بعید بوده که با پرچمدار بعدی خود تغییر کند. گوشی های تولیدی OnePlus 10 و 10 Pro باید به نتایج بسیار بهتری دست یابند و بهبود عملکرد وعده داده شده توسط کوالکام را ارائه دهند.

ما همچنین به شایعات مبنی بر اینکه پیش‌سفارش‌های سری OnePlus 10 از تاریخ 4 ژانویه یا حدود آن تاریخ آغاز می‌شود، باور داریم. ما باید شاهد عرضه گوشی‌های جدید در اوایل سال 2022 باشیم. تا آنجا که به قیمت مربوط می‌شود، ما فکر می‌کنیم که بسیار شبیه به سری OnePlus 9 خواهد بود.

سری OnePlus 10 نه تنها قدرت پردازشی بهبود یافته ای را ارائه می دهد، بلکه در بخش دوربین، باتری و نمایشگر نیز بهبود یافته است. در حال حاضر نمی توانیم مطمئن باشیم که آنها چقدر بزرگ خواهند بود. OnePlus 9 Pro دارای تنظیمات دوربین خوب و عمر باتری بهتر از حد متوسط ​​است، اما این برند احتمالاً با سری پرچمداران آینده خود در تلاش است تا بیشتر به دنبال آن باشد. وان پلاس 10 و 10 پرو هر دو باید از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده کنند.

بیشتر بخوانید  تلفن هوشمند وان پلاس NORD CE 5G با باتری 4500 میلی آمپرساعتی همراست

مدل دوم احتمالاً 12 گیگابایت رم خواهد داشت در حالی که مدل غیر پرو می تواند 8 گیگابایت رم داشته باشد. فضای ذخیره سازی به احتمال زیاد غیر قابل افزایش خواهد بود و از 128 گیگابایت برای وان پلاس 10 و 256 یا 512 گیگابایت برای 10 پرو شروع می شود. گفته می شود وان پلاس 10 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی خمیده LTPO AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح QHD+ است. هر دو گوشی OnePlus 10 اندروید 12 را با رابط کاربری سفارشی OxygenOS همراه دارند.

از دیگر ویژگی های شایعه شده وان پلاس 10 پرو می توان به بلندگوهای استریو، شارژ سریع سیمی 80 واتی و شارژ بی سیم سریع 50 واتی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با حفره دوربین و حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش اشاره کرد. این گوشی دارای متریال باکیفیت بوده و یک ویژگی برجسته در عملکرد ظاهری دارد و دارای استاندارد ضدآب IP68 مقاومت در برابر آب است. همانطور که در بالا ذکر شد، قیمت احتمالی مشابه اصلی 1069 دلاری OnePlus 9 Pro خواهد بود.

OnePlus 10 غیر پرو احتمالا دارای صفحه نمایش کوچکتر با وضوح و نرخ تازه سازی یکسان و سیستم دوربین کمتر و همچنین برچسب قیمت پایین تر خواهد بود. دلایل جدیدی برای هیجان زده شدن هر هفته تصاویر لو رفته از وان پلاس 10 پرو از نظر دوربین، ماژول دوربین مربعی متشکل از سه سنسور را نشان می دهد. دوربین اصلی یک سنسور 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 گزارش شده، در حالی که دو دوربین دیگر یک حسگر فوق عریض 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.3 برابری خواهند بود. دوربین ها بار دیگر از کالیبراسیون رنگ Hasselblad و سایر پیشرفت ها برخوردار خواهند شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن وان پلاس 10 پرو در Geekbench

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *