رویت شدن تصویر Xiaomi 13 Ultra در دست مدیرعامل لایکا

رویت شدن تصویر Xiaomi 13 Ultra در دست مدیرعامل لایکا

شیائومی به تازگی معرفی گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی 13 اولترا را تایید کرده است. این دستگاه در تاریخ 18 آوریل طی رویداد اختصاصی چین صورت خواهد گرفت.

پست اخیر ماریوس اشویلر، معاون کسب و کار موبایل لایکا در رسانه‌های اجتماعی فاش کرد که او به همراه ماتیاس هارش، مدیرعامل لایکا، از مقر شیائومی در پکن بازدید کرده تا با لی جون، مدیرعامل شیائومی دیدار کند تا در مورد همکاری استراتژیک آنها در زمینه تصویربرداری موبایل و برنامه‌های تحقیق و توسعه آینده صحبت کند.

بر اساس تصاویر جلسه آنها، به نظر می رسد که ماتیاس هارش، مدیرعامل لایکا، یک گوشی سبز رنگ جدید با ماژول لنز عقب برجسته در دست دارد. پنل عقب شیائومی 13 اولترا دارای لبه های خمیده است. طبق گفته‌های DCS، این نسخه زیتونی رنگ Xiaomi 13 Ultra است.

رویت شدن تصویر Xiaomi 13 Ultra در دست مدیرعامل لایکا

برای کسانی که آشنایی ندارند، لایکا یک شرکت آلمانی بوده که در تولید دوربین و لنزهای نوری تخصص دارد. در سال 2022، این شرکت همکاری خود را با هواوی خاتمه داد و با شیائومی همکاری کرد تا دوربین گوشی های هوشمند پرچمدار خود را بهبود بخشد. پیش بینی می شود که Xiaomi 13 Ultra از نظر قابلیت های دوربین عملکرد خوبی داشته باشد، زیرا با کمک لایکا توسعه یافته است. در همکاری های قبلی، لایکا در تولید برخی از پیشرفته ترین سیستم های دوربین گوشی‌های هوشمند در زمان خود، مانند هوآوی P50 Pro، مشارکت داشته است.

در اخباری مرتبط دستبند تناسب اندام شیائومی Smart Band 7 NFC در ماه می سال گذشته در کنار Band 7 ساده در چین رونمایی شد. تقریباً یک سال بعد، این گجت پوشیدنی اکنون در وب سایت جهانی این شرکت لیست شد. بنابراین می توان انتظار عرضه آن را در بازارهای منتخب بین المللی طی روزهای آتی داشت.

نسخه NFC دستبند Smart Band 7 شیائومی دو ویژگی اضافی را ارائه می دهد. با پشتیبانی از پرداخت های بدون تماس و آمازون الکسا چون دارای میکروفون داخلی است.

از آنجایی که نسخه ساده به طور رسمی و به قیمت 59.99 یورو به فروش می رسد، نوع NFC نباید ارزان تر از این باشد. برای مقایسه، Mi Smart Band 6 NFC از سال 2021 تنها با قیمت 54.99 یورو عرضه شد.

بیشتر بخوانید  طرح رندر گوشی شیائومی 14 پرو منتشر شد

جدا از تفاوت‌های ذکر شده، NFC شیائومی اسمارت بند 7 مشابه بند هوشمند شیائومی 7 است. از این رو، صفحه نمایش 1.62 اینچی AMOLED با رزولوشن 490 در 192 پیکسل و تراکم 326PPI برای آن تدارک دیده شده است. صفحه نمایش لمسی شامل آن شده و حداکثر روشنایی 500 نیت ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن تصویر Xiaomi 13 Ultra در دست مدیرعامل لایکا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *