رویت شدن آنر 60 در پایگاه داده GeekBench

رویت شدن آنر 60 در پایگاه داده GeekBench

سری Honor 60 قرار است تا چند روز دیگر طی رویداد 1 دسامبر معرفی شود. ما قبلاً یک پوستر تبلیغاتی رسمی مشاهده کردیم که طراحی مشابه تصاویر رندر شده اخیر را نشان می‌داد. در این بین به تازگی اطلاعات تازه ای منتشر شده که جزئیات سخت افزاری این سری را فاش می کند.

طبق دیتابیس GeekBench اخیرا یک گوشی با شماره مدل HONOR TNA-AN00 در این پایگاه رویت شد. تا آنجا که اطلاعات سخت‌افزاری وجود دارد، فهرست اطلاعات خاصی ارائه نمی دهد، اما همچنان جزئیات شگفت‌انگیزی را شامل شده، که بیشتر شایعات مربوط به مشخصات قبلی را تایید می‌کنند. Honor 60 و احتمالا نسخه پرو هر به چیپست Qualcomm SM7325 مجهز هستند که به عنوان Snapdragon 778G و 778G+ عرضه شدند. از آنجایی که اطلاعات هسته و فرکانس 2.5 گیگاهرتزی نشان می دهد که مربوط به +778G است، آنر 60 نیز این چیپ را دربرمی گیرد. به نظر می رسد که این گوشی با 12 گیگابایت رم همراه بوده و به سیستم عامل اندروید 11 نیز مجهز است.

دو مدل پرو و استاندارد در برخی مشخصه اختلاف دارند که باید به نوع پنل، سایز نمایشگر، ابعاد و برخی دیگر اشاره کرد. اگرچه ممکن است یکی از مدل ها سطح صافی داشته و دیگر منحنی باشد. هر دو دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی دارند، در حالی که دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی برای یکی از آنها است. برخی دیگر از مشخصاتی که می‌توان برای پرو در نظر گرفت شامل نرخ نوسازی 120 هرتز و فناوری شارژ سریع 66 وات است.

جزئیات بیشتری موجود نیست تا به آن پرداخت و آنر انتظار دارد این مدل های رده بالا با ویژگی های بزرگ خود نظر طرفداران را جلب کنند. سری آنر 60 طراحی شبیه به پی 50 هوآوی دارد و از مشخصات قابل اما میان رده بهره می برند. طی رویداد اول دسامبر آنر گوشی های سری آنر 60 را در دو مدل پرو و استاندارد معرفی می کند تا ویژگی های بزرگی را در اختیار مخاطب گذاشته باشد.

برند چینی می خواهد دیوایس هایی را رونمایی کند که قطعا برای علاقمندان جذاب است. پیش بینی می شود که سری آنر 60 بدنه شیشه ای داشته و دوربین عقب 108 مگاپیکسلی یا 64 مگاپیکسلی دربرمی گیرد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا اول دسامبر و طی رویداد مورد اشاره آنر دیوایس های جدید خود را معرفی و عرضه کند. این سری مدتها است که در شایعه هستند و تاکنون نیز آنر اطلاعات دقیقی ارائه نداد تا بتوان جزئیات کافی بدست آورد.

بیشتر بخوانید  گوشی Honor x50i راهی بازار شد

بنابراین باید به انتظار تا اول دسامبر ادامه داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن آنر 60 در پایگاه داده GeekBench

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *