رونمایی موتورولا از گوشی Moto G42

گوشی G52j 5G موتورولا در Geekbench رویت شد

شرکت موتورولا در نهایت پس از مدتها انتظار گوشی میان رده Moto G42 خود را معرفی کرد. تاکنون تنها شاهد انتشار شایعاتی پیرامون این میان رده مورد انتظار بودیم اما در نهایت چینی ها تصمیم گرفتند آن را معرفی کنند.

گوشی Moto G42 همانند دیگر مدل های موتورولا نمایشگر حفره دار دارد و به چیپست سری اسنپدراگون 6 کوالکام مجهز شد. همچنین در عقب آن سه حسگر دوربین 50 مگاپیکسلی تعبیه شده و در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

موتو جی 42 عضوی از خانواده Moto G موتورولا بوده که عمدتا طراحی شبیه هم دارند و متریال خوبی در ساخت آن بهره گرفته شد. نخست باید به صفحه نمایش 6.4 اینچی g-OLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 60 هرتز با نسبت تصویر 20:9 اشاره کرد.

Motorola silently unveils Moto G62 5G and G42

در بخش دوربین سلفی یک لنز 16 مگاپیکسلی تعبیه شده که گزینه ای ایده آل محسوب می شود. در عقب دستگاه نیز چند حسگر جای گرفته که از جمله باید به حسگر 50 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 118 درجه و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی اشاره کرد. گذشته از آن دستگاه به سیستم عامل اندروید 12 مجهز شده و حسگر اثرانگشت جانبی و حسگر تشخیص چهره دارد.

چیپست اسنپدراگون 680 قدرت موتو جی 42 را تامین می کند. این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. برای ذخیره سازی بیشتر، دارای یک اسلات microSD بوده و در کنار آن باید به باتری 5000 میلی آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع 20 واتی توربو شارژ هم اشاره کرد. در زمینه اتصال، G42 ویژگی هایی مانند اسلات دو سیم کارت، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.0، NFC، GPS، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری صدا را ارائه می دهد. برای علاقه مندان به صدا، این دستگاه اسپیکرهای استریو دوگانه مجهز به Dolby Atmos را دربرمی گیرد. ابعاد این گوشی 163×73×7 میلی متر و وزن آن حدود 174.5 گرم است.

متاسفانه موتورولا به تاریخ عرضه و قیمت اشاره نداشته اما انتظار داریم بزودی جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه شود. ناگفته نماند دستگاه در برزیل معرفی شده و احتمالا ابتدا وارد همین این بازار شود. بنابراین پیدا نیست چه مناطق و بازارهای دیگری قرار بوده دریافت کننده گوشی Moto G42 باشند. در هر صورت برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند.

بیشتر بخوانید  گوشی موتورولا Edge 40 در FCC رویت شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی موتورولا از گوشی Moto G42

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *