ایسوس گوشی ZenFone V را معرفی کرد

گوشی ایسوس

ZenFone V : شرکت ایسوس یکی از شرکت های می باشد که توانسته است با لپ تاپ ها و کامپیوترهای شخصی خود در بین کاربران شناخته شود اما ایسوس در میان تولید های خود گوشی های هوشمند بسیار خوبی نیز ارائه می دهد. هنگامی که شرکت ایسوس خبر ساخت گوشی ZenFone V را منتشر نمود توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید.اما این گوشی جدید با نام ZenFone V و شماره مدل V520KL شناخته می شود. 

این گوشی جدید اخیرا توسط ایسوس به صورت رسمی معرفی شده است و  همچنین اطلاعات کاملی از مشخصات این گوشی جدید ایسوس منتشر شده است. 

ایسوس برای گوشی جدید خود با نام ZenFone V از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده نموده است.

ZenFone V  با رنگ مشکی و سیستم عامل اندروید 7 عرضه می شود و همچنین دارای پردازنده Snapdragon 820 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز  می باشد. صفحه نمایش  ZenFone V یک صفحه نمایش آمولد 5.2 اینچی می باشد و نسبت تصویر آن 1920 در 1080 است.

صفحه نمایش این گوشی قابلیت لمس ده انگشتی دارد و همچنین مجهز به  4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است که می توان حافظه داخلی آن را با کارت حافظه ارتقا داد . دوربین فیلم برداری با قابلیت فیلمبرداری 4k و باتری 3000 میلی‌آمپر و پورت USB Type-C از دیگر مشخصات این گوشی می باشد.

شرکت ایسوس می گوید که در حال حاضر این گوشی تنها در کشور آمریکا عرضه می گردد و فعلا تاریخ آن برای عرضه در دیگر بازارها در کشورهای مختلف مشخص نیست.به هر حال می توانیم بگوییم که  ZenFone V جز یکی از گوشی های میان رده می باشد که دارای سخت افزاری نسبتا خوب است.

در ادامه تصویری از این گوشی جدید ایسوس را با نام ZenFone V مشاهده می کنید.

در صورتی که می خواهید روزانه از جدیدترین اخبار تکنولوژی آگاهی داشته باشید با زوم تک همراه باشید.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری Zenfone 9 ایسوس در تاریخ 28 جولای معرفی می شوند

نظرات در مورد : ایسوس گوشی ZenFone V را معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *