گوشی Mate V flip هوآوی 23 دسامبر معرفی می شود

گوشی Mate V flip هوآوی 23 دسامبر معرفی می شود

چند وقتی است که شایعه می شود شرکت هوآوی روی گوشی تاشو شبیه گلکسی زد فلیپ مشغول کار است. اسمارتفون پرحاشیه اما رونمایی نشده که اطلاعات خاصی از آن در دست نیست و برخی جزئیات پیرامون آن فاش شد.

گوشی تاشو هوآوی مدتی است که در میان شایعات قرار گرفته است، اما اطلاعات کمی در مورد این دستگاه وجود دارد به جز اینکه از طراحی لولای بهبود یافته جدیدی استفاده خواهد کرد. اکنون می‌توانیم چند جزئیات مهم را اضافه کنیم، تاریخ عرضه آن و این واقعیت که دارای یک لوله حرارتی ویژه است که برای گوشی‌های هوشمند تاشو طراحی شد.

آخرین گزارش شاید رسما توسط هوآوی تایید شده نباشد اما پتنت های به ثبت رسیده از سوی شرکت چینی نشان می دهند با گوشی فلیپ یا همان تاشو لولایی رو به رو هستیم که نسبت به رقبا تفاوت هایی دارد و گزینه چندان مشابه نیست. شایعه شده این اسمارتفون به عنوان Mate V flip شناخته می شود و شاید با نام Mate V نیز رونمایی گردد. هیچ موضوع روشنی در دست نیست و اطلاعات فعلی هم برگرفته از پتنت منتشر شده هستند.

گوشی Mate V flip هوآوی 23 دسامبر معرفی می شود

هوآوی در Mate V flip لوله حرارتی تعبیه کرده که کل بدنه را دربرمی گیرد و موجب کاهش تولید حرارت و تجربه کاربری بهتر می شود. گذشته از آن لولای منعطف و نرمی هم طراحی شده که با صفحه نمایش یکپارچه است و در این بین شاهد اسمارتفونی خواهیم بود که به سادگی تا شده یا مورد استفاده قرار می گیرد.

اکنون در مورد اینکه دستگاه چه زمانی راه اندازی می شود، یک افشاکننده در Weibo می گوید که طی رویداد 23 دسامبر هوآوی این اسمارتفون را معرفی می کند. Mate V ستاره رویداد آینده خواهد بود، اما دستگاه های دیگر مانند تلویزیون، لپ تاپ، و یک دستبند تناسب اندام Fit Mini در کنار آن قرار خواهند گرفت.

یک تصویری تبلیغاتی تیزری هم منتشر شده که به تاریخ 23 دسامبر اشاره دارد و برند چینی نیز درصدد است محصول جدید را اواخر دسامبر معرفی کند. اطلاعات کافی در دست نداریم و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد. احتمالا هوآوی در این مدل از پردازنده کایرین رده بالا بهره خواهد گرفت. حافظه رم 8 یا 12 گیگابایتی دارد و به صفحه نمایش 6.5 اینچی حفره داری نیز مجهز خواهد بود.

بیشتر بخوانید  تبلت بزرگ قامت هوآوی MatePad Pro 13.2 در راه است

جزئیات به شدت محدود است و نباید به گزارش های بی اساس اشاره کرد. هوآوی درصدد بوده محصولی را معرفی کند که مشخصات کلیدی برجسته ای دارد. ناگفته نماند که این کمپانی چه برنامه ای در سر دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Mate V flip هوآوی 23 دسامبر معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *