انتشار نسخه پایدار اندروید 13 برای GALAXY S21

انتشار نسخه پایدار اندروید 13 برای GALAXY S21

هفته گذشته، سامسونگ آپدیت پایدار اندروید 13 را برای برخی از گوشی های هوشمند خود منتشر کرد. این به روز رسانی برای Galaxy A33 5G، Galaxy A53 5G، Galaxy Note 20، Galaxy S20 و Galaxy S21 در کشورهای اروپایی در دسترس است. اکنون، سامسونگ یک به‌روزرسانی پایدار برای سری گلکسی S21 در خارج از اروپا منتشر کرده است. Samsung Galaxy S21، Galaxy S21+ و Galaxy S21 Ultra به‌روزرسانی پایدار Android 13 (One UI 5.0) در هند، قزاقستان و روسیه دریافت می‌کنند.

نسخه جدید سیستم عامل نرم افزار G99xBXXU5DVJC است. این به روز رسانی همچنین با وصله امنیتی نوامبر 2022 ارائه می شود. دستگاه‌های سامسونگ که دارای One UI 4.1.1 هستند، به‌روزرسانی بزرگی با حجم دانلود حدود 2 گیگابایت دریافت خواهند کرد. دستگاه‌هایی که One UI 5.0 را آزمایش می‌کنند همین به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. حجم دانلود حدود 275 مگابایت است.

برای کاربران گلکسی S21 سامسونگ، در اینجا نحوه دانلود آپدیت اندروید 13 آورده شده است:

  • به تنظیمات بروید
  • بر روی Software Update کلیک کنید
  • روی «دانلود و نصب» ضربه بزنید

به‌روزرسانی اندروید 13 سامسونگ (One UI 5.0) طراحی رابط کاربری جدیدی را به ارمغان می‌آورد. همچنین ویجت های انباشته شده، تغییرات جزئی در ناحیه اعلان و تغییر تنظیمات سریع را به ارمغان می آورد. علاوه بر این، با منوی تنظیمات بسیار ساده همراه است. سامسونگ بسیاری از ویژگی های جدید را به برنامه های داخلی خود اضافه کرده است. شرکت هایی مانند Bixby، Camera، Device Care، Samsung Calendar و Samsung Gallery دارای ویژگی های جدیدی هستند. همچنین، مرورگر اینترنت سامسونگ، پیام‌های سامسونگ و فایل‌های من سامسونگ نیز دارای ویژگی‌های جدیدی هستند.

سامسونگ همچنین عملکرد و نرمی رابط کاربری را بهبود بخشیده است. این شرکت دسترسی را بهبود بخشیده و Bixby Routines را به Modes & Routines تغییر نام داده است. همچنین بخش حریم خصوصی و امنیت برنامه تنظیمات را ادغام کرد. همچنین منوی «دستگاه‌های متصل» وجود دارد که در آن کاربران می‌توانند همه دستگاه‌های متصل، چه با سیم یا بی‌سیم را پیدا کنند. به عبارت ساده، این به روز رسانی جدید ویژگی های زیادی را برای دستگاه های سامسونگ به ارمغان می آورد. در واقع، به نظر می رسد که تغییرات درون برنامه جذاب تر از اصلاحات معمولی قبل است.

بیشتر بخوانید  4 واقعیتی که باید درمورد Galaxy Note Edge سامسونگ بدانید

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار نسخه پایدار اندروید 13 برای GALAXY S21

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *