رونمایی شیائومی از مینی کامپیوتر 250 گرمی ingmei Mini Computer CR80

رونمایی شیائومی از مینی کامپیوتر 250 گرمی ingmei Mini Computer CR80

شرکت شیائومی به تازگی مینی کامپیوتر جدید خود را تحت عنوان ingmei Mini Computer CR80 رونمایی کرده که تنها 250 گرم معادل یک تلفن هوشمند وزن دارد. این مینی کامپیوتر را می‌توان به مانیتور، ماوس و کیبورد متصل کرده و تجربه گیمینگ داشت.

مینی کامپیوترها به دلیل جمع و جور بودن بسیار کاربردی هستند و در هر مکانی قابل استفاده هستند. آنها را می توان به لوازم جانبی مختلف متصل کرد و یک تجربه گیمینگ کم نظیر داشت. ضخامت دستگاه 2.5 سانتیمتر بوده و عرض و طول آن به کمتر از 12 سانتی متر می رسد.

همچنین در مقایسه با سایر مینی کامپیوترها که بسیار سنگین هستند، تنها 250 گرم است. این یعنی می توان به سادگی در کوله پشتی قرار داد و در هر جایی به همراه داشت. در بحث مشخصات باید به پردازنده اینتل N5105 چهارهسته ای با فرکانس توربو 2.9 گیگاهرتزی، حافظه کش L3 4 مگابایتی و توان مصرفی 10 واتی اشاره کرد. Ningmei CR80 شیائومی تا 512 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی داشته و افراد قادرند آن را به دستگاه هایی نظیر تلویزیون، مانیتور، پروژکتور، چاپگر، اسکنر شیائومی متصل کنند.

در بخش ارتباطی باید به کارت شبکه بی سیم   اینتلAC7265، اتصال وای فای دوبانده 2.4G+5G، قابلیت اتصال ماژول بلوتوث و برخی دیگر اشاره کرد. شیائومی محصول جدید را در پیکربندی 6 گیگابایت رم/128 گیگابایت اس اس دی و 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت اس اس دی راهی بازار می کند. قیمت آن در نسخه پایه 204 دلار بوده و مشخص نیست در چه تاریخی باید شاهد عرضه آن در بازار باشیم.

شایان ذکر بوده که این شرکت در روز 15 فوریه سری ردمی کی 50 را در چندین مدل معرفی می کند. این سری پرچمدار ردمی دارای پردازنده دیمنسیتی 900 یا اسنپدراگون 8 نسل 1 است که ویژگی های قابل توجهی دربرمی گیرد. این برند چینی درصدد بوده تا ویژگی های برجسته ای را روی محصولات خود تعبیه کند و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین گوشی های هوشمند میان رده شیائومی

نظرات در مورد : رونمایی شیائومی از مینی کامپیوتر 250 گرمی ingmei Mini Computer CR80

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *