انتشار تیزر رسمی گوشی Xiaomi 12 Ultra

انتشار تیزر رسمی گوشی Xiaomi 12 Ultra

انتظار می رفت که شیائومی 12 اولترا در کنار شیائومی 12، شیائومی 12 ایکس و شیائومی 12 پرو در چین عرضه شود و رویداد معرفی این سه گوشی در دسامبر 2021 برگزار گردد. زمانی که این اتفاق نیفتاد، تاریخ عرضه به طور غیررسمی تعیین شد. نسل پیشین این گوشی ماه مارس 2021 از راه رسید و بسیاری پیش بینی می کردند مارس باید شاهد معرفی جانشین می 11 اولترا باشیم. اما یک پوستر جدید ادعا می کند که Xiaomi 12 Ultra ممکن است در روز 10 می معرفی شود.

در پوستر مورد اشاره که توسط Ben Geskin در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، فقط نام دستگاه، تاریخ عرضه آن و همچنین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1+ ذکر شده است. در حالی که این موضوع کاملاً قانع کننده به نظر می رسد، مشخص نیست که آیا صحت دارد یا خیر. پردازنده Snapdragon 8 Gen 1+ یک تراشه معرفی نشده است، بنابراین پیش بینی شده کوالکام بزودی این چیپست را معرفی کند.

انتشار تیزر رسمی گوشی Xiaomi 12 Ultra

اگر شایعه درست نباشد، به نظر می رسد احتمال معرفی در می کم نباشد. پیشتر نیز گزارش شد که شیائومی 12 اولترا در ماه می رونمایی خواهد شد و اکنون با خبر جدید باید احتمال صحت داشتن آن را بالا دانست. گزارش های اخیر نشان دادند که شیائومی 12 اولترا به صفحه نمایش 6.73 اینچی E5 AMOLED مجهز خواهد شد که از فناوری LTPO 2.0 استفاده می کند. انتظار می‌رود که از رنگ‌های 10 بیتی پشتیبانی کند و نرخ نوسازی 120 هرتز داشته باشد.

به گفته Digital Chat Station، گوشی پرچمدار همچنان از سرامیک برای قسمت عقب خود استفاده می کند و حداقل در رنگ های سفید و مشکی به فروش می رسد. در اخباری مرتبط پس از تایید وجود Xiaomi 12 Ultra، این دستگاه پیشتر به طور رسمی وارد مرحله بعدی شده و بزودی باید شاهد رونمایی آن باشیم. طبق جدیدترین گزارش بدست آمده محصول آینده شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس قدرت می گیرد. این خبر از افشاگر محبوب چینی، Digital Chat Station در Weibo منتشر شده است. در پست Weibo، آنها اشاره کردند که Xiaomi L2S با شماره مدل 2206122SC از چیپست معرفی نشده Qualcomm SM8475 استفاده می کند. فاش کننده همچنین نشان داده تاریخ عرضه دستگاه در سه ماهه سوم سال 2022 خواهد بود.

بیشتر بخوانید  5 انتظاری که از گوشی MI MIX 4 شیائومی داریم

برای کسانی که نمی‌دانند، در گزارش قبلی آمده که شیائومی L2S به عنوان Xiaomi 12 Ultra در پایگاه داده IMEI دیده شد و چیپست Qualcomm SM8475 جانشین Qualcomm SM8450 است. شایعه شده که کوالکام SM8475 در واقع همان اسنپدراگون 8 نسل 1+ نامیده می شود و انتظار می رود به جای لیتوگرافی 4 نانومتری سامسونگ از لیتوگرافی 4 نانومتری TSMC بهره ببرد.

شرکت شیائومی تصمیم گرفته مدل اولترا را به عنوان یک گزینه قدرتمند و شگفت انگیز در آینده معرفی کند. به هر حال باید منتظر ماند تا بزودی شیائومی 12 اولترا را شاهد باشیم. در اخباری مرتبط انتظار می رود شیائومی به زودی شیائومی 12 اولترا را معرفی کند و اخیراً اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر شده است. آخرین بار، افشاگر مطرح DigitalChatStation فاش کرد که این گوشی ممکن است تنظیمات دوربین مشابهی با مدل قبلی خود داشته باشد. اکنون، او افشا می‌کند که از سیستم دوربین چهارگانه شایعه شده آن، یکی از لنزها یک حسگر پریسکوپ 5 برابری خواهد بود.

 

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تیزر رسمی گوشی Xiaomi 12 Ultra

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *