لیست دریافت کننده های اندروید اوریو ٨.۰ گوشی های سامسونگ

لیست دریافت کننده های اندروید اوریو ٨.۰ گوشی های سامسونگ: بسیاری از کمپانی های بزرگ سازنده اسمارتفون ها مانند سونی، نوکیا و اچ تی سی در حال ارائه بروز رسانی برخی گوشی های اندرویدیشان به آخرین نسخه ، اوریو می باشند. کاربران سامسونگ نیز بی صبرانه در انتظار انتشار این بروز رسانی بزرگ از طرف کمپانی می باشند.به تازگی یک لیست از منبعی معتبر فاش شده است و نام گوشی های سامسونگی را که این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد ذکر کرده است.
همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، گوشی های Samasung Galaxy S6 , S6 Edge و S6 Edge Plus که پرچمدار سال ۲۰۱۵ سامسونگ بودند نیز این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.به نظر می رسد که این آخرین بروزرسانی بزرگ برای سری Galaxy S6 سامسونگ باشد. این گوشی ها در ابتدا با اندروید مارشمالو عرضه شدند.
حدود یک ماه پیش کمپانی سامسونگ آغاز به عرضه نسخه بتا اندروید اوریو برای گوشی های Galaxy S8 و S8 Plus در کشورهای آمریکا، انگلستان و کره جنوبی کرد. دومین نسخه بتا حدود دو هفته پیش عرضه شد. ممکن است که بروزرسانی اوریو در اوایل سال ۲۰۱٨ میلادی برای گوشی های سری S8 عرضه شود. گوشی های Galaxy Note 8, Note 5 و Note FE نیز آخرین بروزرسانی اندروید را به زودی دریافت خواهند کرد.

 

 

تصویر نشان می دهد که نسخه ۲۰۱۵ گوشی های A3, A5 و A7 بروزرسانی را دریافت نخواهند کرد. از سری گوشی های Samsung Galaxy On تنها Galaxy On Max اوریو را دریافت خواهد کرد. این کمپانی کره ای همچنین بروزرسانی را برای تبلت های پر طرفدار کمپانی عرضه می کند.
کمپانی سامسونگ همیشه در ارائه بروزرسانی های بزرگ کمی کند تر از سایر کمپانی ها بوده است، اما دلیل این است که بتواند نسخه هایی پایدارتر از اندروید را در اختیارکاربران قرار دهد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لیست دریافت کننده های اندروید اوریو ٨.۰ گوشی های سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *