رونمایی از اتومبیل لیموزین لوکس رئیس جمهور روسیه

لیموزین

همان طور که شما عزیزان هم به خوبی می دانید چند سالی است که لیموزین لوکس و ویژه‌ ی ولادمیر پوتین رئیس جمهور کشور روسیه مراحل توسعه و پیشرفت پیش تولید خود را می گذراند. بر اساس گزارشات و اخبار منتشر شده از خبرگزاری های معتبر مثل راشا تودی مراحل ساخت پروژه ماشبن لیموزین مخصوص رئیس جمهور روسیه که با نام کورتژ شناخته می شود در طی دو هفته ی پیش رو به پایان می رسد. آقای دنیس مانتوروف، وزیر صنعت و تجارت کشور روسیه، در مصاحبه ای با خبرگزاری راشا تودی از به پایان رسیدن تست های تصادف اتومبیل لیموزین مخصوص رئیس جمهور خبر داد.

لیموزین

بر اساس گفته های آقای مانتوروف این اتومبیل لیموزین لوکس در مراسم تخلیف چهارمین دوره ی ریاست جمهوری ولادمیر پوتین که مصادف با تاریخ دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری شمسی برای اولین بار در مقابل عموم به نمایش گذاشته خواهد شد. پروژه ی کورتژ در سال ۲۰۱۲ میلادی به منظور ساخت اتومبیل های مخصوص، لوکس و ایمن دولتی برای ارگان های دولتی روسیه آغاز شد.

لیموزین

اتومبیل لیموزین مخصوص ریاست جمهوری قبل از مراسم تحلیف و تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری شمسی به کاخ کرملین تحویل داده خواهد شد. بر اساس اخبار و گزارش های موجود و منتشر شده آقای ولادیمر پوتین از نزدیک شاهد پیشرفت و توسعه مراحل ساخت و همچنین توسعه ی این لیموزین مخصوص بوده است و حتی پیش از سلخت مدل نهایی آن با نسخه های پروتوتایپ و اولیه ی آن رانندگی کرده است.

لیموزین

همان طور که شما هم می‌ دانید اطلاعات و جزئیات کامل و دقیقی از مشخصات این اتومبیل لیموزین مخصوص در دسترس عموم نیست ولی حداقل جزئیاتی که می توان برای این اتومبیل در نظر گرفت وجود یک پیشرانه‌ ی قوی و خیره کننده است. اتومبیل لیموزین مخصوص رئیس جمهور از یک پیشرانه‌ ی هشت سیلندری V شکل و همچنین ۴۶۰۰ سی سی توربو شارژ با قدرت پانصد و نود و دو اسب بخار و گشتاوری معادل ۸۸۱ نیوتن‌ متر استفاده می‌ کند. برخلاف پیشرانه که توسط مهندسان موحود در کمپانی پورشه طراحی و ساخته شده است ، جعبه دنده ی ۹ دنده ی اتوماتیک این اتومبیل لیموزین کاملاً حاصل تلاش های بی وقفه ی مهندسان روسی است.

لیموزین

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : رونمایی از اتومبیل لیموزین لوکس رئیس جمهور روسیه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *