روش هایی برای افزایش میل جنسی

افزایش-میل-جنسی

کاهش علاقه جنسی و میل جنسی هرگز در یک یا چند نقطه دیگر به چشم نمیخورد. بنابراین، استفاده از تکنیک ها برای حفظ زندگی جنسی شما و لذت بخش بودن بسیار مهم است. اینجا 12 راهنمایی برای افزایش قدرت جنسی است. امیدوارم که برای شما مفید باشد.

افزایش میل جنسی
1- آن را هر روز ندارد.

فاصله یک یا دو روز را حفظ کنید. رابطه جنسی به عنوان بخشی از روال روزانه ممکن است باعث خستگی شما شود و در نهایت منجر به کاهش علاقه جنسی شود. چند بار رابطه جنسی در یک روز، به ندرت خوب است.
2-همیشه در جابجایی های خود، یا رفتار کلی شما یا هدایایی که انتخاب میکنید، نشانی از تعجب داشته باشید. شگفتی باعث می شود لحظه ای هیجان انگیز باشد.

3-موقعیت های مختلف جنسی

شما ممکن است از موقعیت های مشابه شروع به احساس خسته شدن بکنید. بنابراین، مقاربت های مختلف نه تنها به بهبود سلامت جنسی کمک می کند، بلکه همچنین به شما کمک می کند که چند کالری بیشتر سوزانید. جنبه های جنسی که اجازه ورود کامل را نمی دهند عمل را سرگرم کننده و هیجان انگیز می کند.

4- سعی کنید برخی از رفتارهای فانتزی های جنس مخالف را انجام دهید.

فانتزی های جنسی صحنه های خیالی است که شما با همسر خود برنامه ریزی می کنید.

5- تمام وقتها نا امید نباشید

آهسته و پایدار و با حوصله باشید و بدانید که برنده می شوید.

6- از کاندوم استفاده کنید.

با تاخیر زمان انزال مدت زمان بیشتری را برای لذت بردن از رابطه، ایجاد می کند. در بعضی از مردان، فقدان عضلات آلت تناسلی، باعث تسکین تحریک می شود. نوک آلت تناسلی مرد (قسمت انتهایی بالایی) در مردان، نقطه تحریک است. ایجاد تاخیر در تحریک آن کمک می کند تا به عقب نشینی و به زمان مناسب برای پیشگویی کمک کند.

7-ورزش

رابطه جنسی و ورزش به یکدیگر متصل و مرتبط می شوند.

8-سیاه گرم

سیاه گرم(نوعی لپه) به عنوان یکی از رژیم های موثر برای افزایش قدرت جنسی مورد ستایش قرار گرفته است. بنابراین خوردن دوزا یا سایر غذاهای ساخته شده از گرم سیاه 2-3 بار در هفته در سلامت جنسی خوب کمک خواهد کرد.

9-از شر بیماری ها خلاص شوید

حداکثر سعادت جنسی تنها زمانی است که شما سلامت و بهداشت خود را حفظ می کنید. بنابراین، درمان مناسب برای بیماری های خود را انجام دهید و اجازه ندهید که آنها به حالت مزمن تبدیل شوند. دیابت و فشار خون بالا ممکن است باعث کاهش میل جنسی شود که باید درمان مناسب در مورد آن هاانجام شود.

10- مراقبت از شریک زندگی

عشق یک عنصر مهم برای اطمینان از لذت دوطرفه است. لطفا احساس شریک را بدانید. خانم ها معمولا در خلال دوره های مختلف خود، خلقی اندکی دارند. زنان تازه کار معمولا با سطوح بالاتر تنش مواجه خواهند شد. بنابراین، لطفا مراقب باشید.

11- غذاهای طعم دار

آیورودا توضیح می دهد که غذا با طعم شیرین، شور و ترش باعث افزایش قدرت جنسی می شود و مواد خوراکی تلخ، گرم و خیلی تند باعث کاهش علاقه جنسی می شود. زردچوبه، خرما، خربزه، انگور، خرما، گوشت، تخم مرغ، شکلات، شیر گاومیش کوهی، کیک بوفالو، آب آلوئه ورا، میوه انار شیرین، چند مورد غذا برای افزایش میل جنسی است.

12-مکمل های گیاهی جنسی

اگر شرایط زیر را داشته باشید، ممکن است نیاز به مکمل های گیاهی داشته باشید.
– از کاهش میل جنسی / مشکلات نعوظ به علت داشتن دیابت یا فشار خون بالا، رنج می برید.
– اگر از یک بیماری مزمن رنج می برید، که منجر به کاهش میل جنسی به مدت زمان طولانی می شود.
– هیچ یک از نکات فوق ، حتی پس از یک دوره زمانی طولانی و مداوم کار نمی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : روش هایی برای افزایش میل جنسی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *