تلویزیون هوشمند وان پلاس Q2 Pro QLED در راه است

تلویزیون هوشمند وان پلاس Q2 Pro QLED در راه است

تلویزیون‌های OnePlus نیز مانند گوشی‌های هوشمند خود در میان مصرف‌کنندگان هندی بسیار محبوب هستند. آنها به دلیل طراحی زیبا و سبک وزن و صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه شهرت دارند. آخرین باری که تلویزیون‌های این برند را پوشش دادیم، OnePlus TV 50 Y1S Pro را عرضه کرد. اکنون، یک گزارش جدید نشان می دهد که این شرکت چینی در حال برنامه ریزی برای آوردن جانشین به سری محبوب Q1 Pro خود است. این تلویزیون هوشمند که OnePlus Q2 Pro نام دارد، می تواند دارای صفحه نمایش 65 اینچی 4K با نرخ رفرش 120 هرتز باشد. در زیر مشخصات دقیق لو رفته آن آمده است.

OnePlus تلویزیون Q1 Pro را در سال 2019 با طراحی ممتاز و دارای حاشیه های باریک در اطراف راه اندازی کرد. اکنون، طبق اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط 91Mobiles، OnePlus Q2 Pro ادعایی نیز دارای ویژگی های چشمگیری خواهد بود. گزارش شده است که دارای یک پنل QLED 65 اینچی با وضوح 4K و نرخ رفرش بالا 120 هرتز برای انیمیشن های روان است. سلف آن یک پنل 55 اینچی 4K داشت.

در این گزارش آمده است که OnePlus Q2 Pro سفت‌افزار سفارشی خود را در بالای Google TV خواهد داشت. OxygenPlay نیز ذکر شده است، که خدمات مدیریت محتوای خود برند است. گفته می شود این تلویزیون دارای یک بلندگوی 70 واتی است که توسط Dolby Atmos به خوبی تنظیم شده است. مشخص نیست که تلویزیون جدید با نوار صوتی موتوری که در پایین OnePlus Q1 Pro دیده می‌شود عرضه شود یا خیر. گفته می شود تلویزیون هوشمند به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

در حال حاضر، جزئیاتی در مورد طراحی و قیمت تلویزیون در دسترس نیست. می توانیم انتظار داشته باشیم که آن را با طراحی شیک مانند مدل قبلی خود عرضه کند. به زودی اطلاعات بیشتری در مورد OnePlus Q2 Pro منتشر خواهد شد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  وان پلاس در حال توسعه گوشی هوشمند تاشو است

نظرات در مورد : تلویزیون هوشمند وان پلاس Q2 Pro QLED در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *