هوشمند سازی خودروهای قدیمی با SmartLink توسط فورد

مشتریان خودرو از این به بعد لازم نیست که همه ساله چندین هزار دلار بابت دریافت فناوری‌های هوشمند روز خودرو خرج کنند. فورد چند روز پیش SmartLink را معرفی کرد که به خودروها وصل شده و به کاربران اجازه می‌دهد که تکنولوژی‌های پیشرفته روز خودرو را به رانندگی روزانه خود اضافه کنند.

فقط کافی است که این محصول جدید فورد را به به قسمت زیرین فرمان خودروهای فورد و لینکن مدل‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ وصل کنید تا به یک سیستم هوشمند در خودروی خود دسترسی پیدا کنید. این سیستم بر پایه گوشی‌های هوشمند بوده و به شما امکاناتی از قبیل استارت خودرو از راه دور، باز و بسته کردن قفل‌های خودرو، وای فای 4G باقابلیت سازگاری با ۸ دستگاه، نمایش وضعیت سلامت خودرو و اخطارهای مربوطه و تعیین موقعیت خودرو را ارائه می‌دهد.

آقای استافن اودل (Stephen Odell)، نایب رئیس اجرایی فروش و سرویس جهانی کمپانی فورد در این باره این چنین می‌گوید که:

 Smartlink با اضافه کردن محبوب‌ترین ویژگی‌های روز به خودروهای ساخت چند سال اخیر، مالکان آن‌ها را شگفت‌زده خواهد کرد.

راج نایر (Raj Nair)، مدیر ارشد تکنولوژی فورد هم در رابطه با SmartLink می‌گوید که:

از موارد امنیتی گرفته تا عملکرد بهینه، ما تست‌های اضافی انجام داده و در برخی موارد بهبودهایی را ایجاد کرده‌ایم تا مطمئن شویم که مشتریانمان تجربه بهتر و راحت تری با SmartLink خواهند داشت.

SmartLink با الکسای آمازون هم سازگار بوده و رانندگان فورد مجهز به Sync 3 می‌توانند از قابلیت‌های الکسا مثل پخش کتاب‌های صوتی، سفارش کالا بر روی آمازون، جستجوی آدرس و انتقال آن به سیستم مسیریابی خودرو استفاده کنند.

این محصول پس از تشکیل کنسرسیوم مشترک دو شرکت فورد و تویوتا با نام SmartDeviceLink، معرفی خواهد شد. هدف این کنسرسیوم، ارائه خدمات به مشتریان، بدون انتظار سودآوری، برای ارائه انتخاب‌های بیشتر برای اتصال و کنترل برنامه‌های موبایل در حین رانندگی می‌باشد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  خودروهای بدون فرمان و پدال فورد تا سال ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شوند

نظرات در مورد : هوشمند سازی خودروهای قدیمی با SmartLink توسط فورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *