رقابت میان تلگرام و واتس آپ

تلگرام و واتس آپ

تلگرام و واتس آپ : پیام رسان پر طرفدار تلگرام , در آخرین به روز رسانی خود امکان ارسال لوکیشن به صورت زنده (Live Locaton) را به ویژگی های خود اضافه کرده است و که باعث محبوبیت بیشتر در میان کاربران خود شد.

در آخرین اخبار و اطلاعات اعلام شده درباره واتس آپ , خبری از مدیران این شرکت در اختیار است که طی آن بیان کردند به زودی این ویژگی در برنامه واتس آپ نیز اجرا خواهد شد. واتس آپ قصد دارد این قابلیت را در هر دو سیستم عامل iOS و اندروید فراهم کند , برای ارسال موقعیت مکانی باید دکمه  “share live location ” را انتخاب کنید در این حالت موقعیت مکانی شما برای خودتان مشخص شده و در صورت تمایل می توانید آن را برای دیگران نیز ارسال کنید.

شرکت واتس آپ بسیاری از امکانات خود را به منظور حفظ حریم خصوصی کاربران خود , رمزگذاری و کدگذاری می کند قطعا این ویژگی نیز از سایر امکانات آن مستثنی نمی باشد. در طی اعلامیه ای که از سوی شرکت واتس آپ منتشر شد , انتظار داریم این قابلیت در طی دو هفته آینده در اختیار کاربران قرار گیرد.

حدود دو سال قبل واتس آپ توسط شرکت فیس بوک خریداری شد. از همان ابتدا این شرکت سعی داشت با افزودن امکانات و خدمات بیشتر , از رقبای خود از جمله وایبر و تلگرام پیشی بگیرد و کاربران بیشتری را جذب خود کند , به طور میانگین هم اکنون 1.3 میلیارد کاربر از برنامه واتس آپ استفاده می کنند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه کاربران مزاحم را در تلگرام بلاک کنیم ؟( دو راه حل )

نظرات در مورد : رقابت میان تلگرام و واتس آپ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *