رفع تاخیر دوربین اسنپ چت در آیفون و اندروید:6 روش برتر

حتی با وجود رقابت سختی مانند تیک تاک و اینستاگرام، اسنپ چت همچنان پلتفرم رسانه اجتماعی ترجیحی برای نوجوانان است. تجربه اسنپ چت حول دوربین متمرکز شده است تا به سرعت عکس ها و لحظات زنده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تاخیر دوربین اسنپ چت می تواند شما را با عکس های تار و غیرقابل استفاده مواجه کند. در اینجا بهترین راه برای رفع مشکل وجود دارد.

مشکل دوربین اسنپ چت

تجربه اسنپ چت زمانی که برنامه در ارسال هشدارها شکست می خورد، روی وای فای کار نمی کند، و با تاخیر دوربین روی کلیک های کمتر از میانگین مواجه می شود. اگر گهگاه با این مشکل مواجه شدید، ترفندهای عیب یابی برتر را برای رفع تاخیر دوربین اسنپ چت در آیفون و اندروید بررسی کنید.

دوربین اسنپ چت چگونه کار می کند: IOS در مقابل. اندروید

توسعه نرم افزار برای برنامه های رسانه های اجتماعی چالش برانگیز است. اپل و گوگل API های مورد نیاز را به توسعه دهندگان ارائه می دهند تا از دوربین اصلی در برنامه استفاده کنند. در حالی که اکثر توسعه دهندگان، از جمله اسنپ چت، از دوربین اصلی آیفون استفاده می کنند، در قسمت اندروید نیز این امر صادق است. به دلیل تکه تکه شدن دستگاه، اندازه های مختلف دستگاه، وضوح تصویر، و تراشه های تلفن همراه، برنامه هایی مانند Snapchat از منوی منظره یاب برای کلیک بر روی یک عکس اسکرین شات می گیرند. چنین پیاده سازی باعث می شود دوربین اسنپ چت در هنگام گرفتن عکس در معرض تاخیر و شاتر قرار گیرد.

راه اندازی مجدد اسنپ چت

اگر در هنگام استفاده از دوربین اسنپ چت متوجه تاخیر قابل توجهی شدید، باید برنامه را مجددا راه اندازی کنید و از ابتدا امتحان کنید.

مرحله 1: برنامه های اخیر یا منوی چند وظیفه ای را در اندروید یا آیفون خود باز کنید.

مرحله 2: برای بستن برنامه، Snapchat را به سمت بالا بکشید.

 رفع تاخیر دوربین اسنپ چت در آیفون و اندروید:6 روش برتر

دوباره اسنپ چت را باز کنید و بدون وقفه از دوربین داخلی استفاده کنید.

 

توقف اجباری اسنپ چت (اندروید)

اگر اسنپ چت روی گوشی اندرویدی شما عجیب عمل می کند، باید برنامه را به اجبار متوقف کنید و دوباره امتحان کنید.

مرحله 1: نماد برنامه Snapchat را در صفحه اصلی تلفن Android یا کشوی برنامه پیدا کنید.

مرحله 2: روی آن فشار طولانی دهید و منوی اطلاعات برنامه را باز کنید.

رفع تاخیر دوربین اسنپ چت در آیفون و اندروید:6 روش برتر

مرحله 3: توقف اجباری را انتخاب کنید و آن را از کادر محاوره ای تأیید کنید.

رفع تاخیر دوربین اسنپ چت در آیفون و اندروید:6 روش برتر

غیرفعال کردن فرآیند پس زمینه

اگر برنامه دوربین گوشی شما به طور فعال در پس ‌زمینه اجرا می‌شود یا هر برنامه دیگری از دوربین استفاده می ‌کند، ممکن است منجر به تاخیر در دوربین اسنپ چت شود. شما باید منوی چندوظیفه ای را باز کنید و چنین برنامه هایی را از اجرای در پس زمینه ببندید.

اگر در پس ‌زمینه پردازش‌ های فشرده‌ای از پردازنده دارید، این برنامه‌ها و سرویس‌ها را ببندید. چنین برنامه‌هایی منابع اصلی CPU را مصرف می‌کنند و اسنپ چت را با قدرت کمتری رها می ‌کنند. در نهایت منجر به تاخیر دوربین اسنپ چت در گوشی شما می شود. این پدیده در گوشی های اندرویدی رده پایین تا میان رده بیشتر مشهود است.

بیشتر بخوانید  مشکلات پلتفرم iOS 12 : نحوه برطرف کردن مشکلات iOS 12.1.4

 کش اسنپ چت را پاک کنید

اسنپ چت برای بهبود زمان بارگذاری برنامه و تجربه کلی کاربر، حافظه پنهان را جمع آوری می کند. حافظه پنهان اسنپ چت قدیمی یا خراب ممکن است به مشکلاتی مانند تاخیر دوربین منجر شود. باید کش اسنپ چت خود را پاک کنید و دوباره سعی کنید عکس بگیرید.

اندروید

مرحله 1: کشوی برنامه را در اندروید خود باز کنید، نماد برنامه Snapchat را طولانی فشار دهید و منوی App info را انتخاب کنید (به مراحل بالا مراجعه کنید).

مرحله ۲: «Storage and cache» را انتخاب کنید.

رفع تاخیر دوربین اسنپ چت در آیفون و اندروید:6 روش برتر

مرحله 3: روی clear cache ضربه بزنید، و شما آماده هستید.

رفع تاخیر دوربین اسنپ چت در آیفون و اندروید:6 روش برتر

آیفون

برخلاف اندروید، نمی‌توانید کش برنامه‌ها را در آیفون بررسی کنید. کاربران آیفون می توانند مراحل زیر را برای پاک کردن کش اسنپ چت دنبال کنند.

مرحله 1: اسنپ چت را در آیفون خود راه اندازی کنید.

مرحله 2: نمایه خود را در گوشه بالا سمت چپ انتخاب کنید.

رفع تاخیر دوربین اسنپ چت در آیفون و اندروید:6 روش برتر

مرحله 3: تنظیمات اسنپ چت را باز کنید و کش آن را پاک کنید.

رفع تاخیر دوربین اسنپ چت در آیفون و اندروید:6 روش برتر

رفع تاخیر دوربین اسنپ چت در آیفون و اندروید:6 روش برتر

استفاده از فیلترها و افکت های اسنپ چت خودداری کنید

استفاده بیش از حد از فیلترها و افکت های اسنپ چت ممکن است منجر به تاخیر دوربین شود. بیشتر در گوشی های اندرویدی ارزان قیمت قابل مشاهده است. سعی کنید با فیلترها و افکت های اسنپ چت زیاده روی نکنید.

 اسنپ چت را به روز کنید

ورژن قدیمی اسنپ چت منجر به مشکلاتی مانند تاخیر در راه اندازی دوربین در تلفن شما می شود. اسنپ چت به طور مرتب به روز رسانی هایی را برای افزودن ویژگی های جدید و رفع اشکالات منتشر می کند. برای نصب آپدیت اسنپ چت باید به اپ استور یا گوگل پلی استور بروید.

اگر تاخیر دوربین اسنپ چت یک مشکل گسترده در گوشی شما است، باید در برنامه بتا ثبت نام کنید و یک نسخه منتشر نشده اسنپ چت را نصب کنید. کاربران اندروید می توانند به منوی اطلاعات اسنپ چت در پلی استور رفته و به برنامه بتا بپیوندند. کاربران آیفون باید اپلیکیشن TestFlight را دانلود کرده و برای Snapchat بتا ثبت نام کنند.

خلاصه مطلب

اگر هیچ یک از ترفندها جواب نداد، باید روی تصاویر از برنامه دوربین اصلی کلیک کنید و آنها را برای اشتراک گذاری به اسنپ چت وارد کنید. تنها مشکل این است که دسترسی به لنز دوربین اسنپ چت را از دست می دهید. در عوض، می توانید از ترفندهای بالا استفاده کنید و در کوتاه ترین زمان مشکل را برطرف کنید. کدام ترفند برای شما مفید بود؟ یافته ها را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رفع تاخیر دوربین اسنپ چت در آیفون و اندروید:6 روش برتر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *