نحوه بازی در اسنپ چت

نحوه بازی در اسنپ چت

اسنپ ​​چت عمدتاً به عنوان پلتفرمی شناخته می‌شود که به شما امکان می‌دهد با استفاده از فیلترهای جالب، سلفی‌های فوق‌العاده سرگرم‌کننده بگیرید و سپس می‌توانید با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید و این سلفی ها تا 24 ساعت بعد خود به خود پاک می شوند. اما آیا می دانستید که می توانید در اسنپ چت نیز بازی کنید؟

اگر مقداری زمان اضافی دارید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که این برنامه را از نظر تجربه بازی امتحان کنید.

بازی های اسنپ چت

اسنپ ​​چت بازی های اسنپ را در سال 2019 معرفی کرد تا تنوع بیشتری را به پلتفرم خود بیاورد. با آن، برنامه اجتماعی اکنون یک کتابخانه گسترده از بازی های مبتنی بر HTML5 ارائه می دهد. اسنپ ​​چت همچنین به Snap Minis دسترسی دارد، برنامه های کوچکی که به شما در انجام کارهای دیگری مانند سازماندهی برنامه، مدیتیشن یا یادگیری با دوستان کمک می کند. اگر قصد دارید  ازاسنپ چت کارهایی فراتر از ارسال پیام کوتاه با دوستان خود استفاده کنید، برخی از این برنامه ها و بازی ها را امتحان کنید.

چگونه با اسنپ چت با دوستان خود بازی کنید

علاوه بر چت کردن، بازی با دوستان خود در داخل برنامه اسنپ چت می تواند واقعا سرگرم کننده باشد. در اینجا نحوه شروع بازی با یکی از دوستان در اسنپ چت به شما آموزش داده می شود.

مرحله 1: برنامه Snapchat را در تلفن خود باز کنید. برای مشاهده مکالمات قبلی، انگشت خود را از دوربین به سمت راست بکشید. گزینه دیگر، روی نماد چت در پایین ضربه بزنید تا چت های خود را ببینید.

نحوه بازی در اسنپ چت

مرحله ۲: روی نام دوستی که می‌خواهید با او بازی کنید ضربه بزنید.

نحوه بازی در اسنپ چت

مرحله 3: هنگامی که پنجره چت باز شد، روی نماد موشک کوچک در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

نحوه بازی در اسنپ چت

مرحله 4: پنلی که برخی از بازی های موجود برای بازی را به شما نشان می دهد در پایین ظاهر می شود. در صورت تمایل می‌توانید با ضربه زدن روی دسته‌ای که می‌خواهید، بین Games و Mini جابه‌جا شوید.

نحوه بازی در اسنپ چت

مرحله 5: بازی یا مینی را که می خواهید بازی کنید انتخاب کنید و منتظر بمانید تا لود شود. خیلی طول نمی کشد.

مرحله 6: در حالی که برای راه‌اندازی یک بازی باید به یک چت دسترسی داشته باشید، Snapchat برای دوست شما اعلانی در مورد اینکه می‌خواهید بازی کنید ارسال نمی‌کند. درعوض، اگر دوست شما آنلاین است، ممکن است ببیند که شما یک جلسه بازی را شروع کرده اید و با فشار دادن روی نماد بازی در گوشه سمت راست پایین، تصمیم به ملحق کردن به شما بگیرد.

بیشتر بخوانید  کار نکردن اعلان های اسنپ چت در اندروید: 9 راهکار برتر

نحوه بازی در اسنپ چت

مرحله 7: از طرف دیگر، می‌توانید با ارسال یک دعوت، دوست خود را وادار به فعالیت کنید. برای این کار، منوی همبرگر را در گوشه سمت راست پایین پنجره بازی فشار دهید.

نحوه بازی در اسنپ چت

مرحله 8: روی دکمه “Ring” ضربه بزنید.

نحوه بازی در اسنپ چت

مرحله 9: اسنپ چت به دوست شما هشدار می دهد که می خواهید یک بازی انجام دهید. دوست شما باید دکمه ” Join ” را بزند تا با شما بازی کند.

اگر دوست شما در دسترس نیست یا تمایل به بازی ندارد، می‌توانید جلسه بازی را که تازه شروع کرده‌اید بدون مشکل ادامه دهید. شما با بازیکنان تصادفی مختلفی جفت خواهید شد، بنابراین می توانید به بازی ادامه دهید حتی اگر دوستتان نباشد.

به هر حال، در حین بازی با دوست خود یا سایر کاربران اسنپ چت، می توانید با استفاده از جعبه چت در پایین، گفتگو را با آنها آغاز کنید. این پیام ها روی صفحه نمایش بازی به صورت همپوشانی ظاهر می شوند. علاوه بر این، حتی می‌توانید پیام‌های صوتی را ضبط کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نحوه بازی در اسنپ چت

چگونه به تنهایی در اسنپ چت بازی کنید

اگر واقعاً حوصله بازی کردن با کسی را ندارید، اشکالی ندارد. شما می توانید یک بازی را به تنهایی در برنامه Snapchat بازی کنید. برای شروع این مراحل را دنبال کنید.

مرحله 1: برنامه Snapchat را باز کنید و روی نماد جستجو واقع در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید.

نحوه بازی در اسنپ چت

مرحله 2: کمی پیمایش کنید و بخش « Games & Mini » ظاهر می‌شود.

نحوه بازی در اسنپ چت

مرحله 3: Games & Minis را که می‌خواهید بازی کنید انتخاب کنید.

حالا منتظربمانید تا بازی لود شود.

سرگرمی با اسنپ چت

بخش Games & Minis اسنپ‌چت تعداد بیش از ۶۰ بازی مختلف را در خود جای داده است بازی‌های Games & Minis افزوده‌های هوشمندانه‌ای هستند زیرا برای شرکت در یک بازی سرگرم‌کننده با دوستان خود نیازی به دانلود یک برنامه جداگانه ندارید. اگر به دنبال برقراری ارتباط با کسی هستید، یک بازی کوچک سرگرم کننده را با هم انجام دهید.

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه بازی در اسنپ چت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *