راه اندازی کیوسک های وای فای رایگان در تهران

وای فای رایگان

کیوسک های وای فای رایگان در تهران | این روزها که علم و تکنولوژی پیشرفت کرده است، بسیاری از افراد دائما در حال استفاده از اینترنت هستند و در این میان تمایل زیادی به خرید بسته های اینترنتی دارند. اکنون در بسیاری از کشورهای دنیا کاربران دستگاه های هوشمند در هر کجایی که هستند به صورت رایگان اینترنت در اختیار دارند و می توانند سریعا کارهای اینترنتی خود را در خیابان ها به انجام برسانند.

کیوسک های وای فای رایگان در تهران

محمد فرجود، مدیریت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران بزرگ از آغاز نصب کیوسک‌ های هوشمند در تهران خبر داد و به طورکلی این کیوسک‌ ها را یکی از اهداف پروژه ی تهران هوشمند نامید. بر اساس گفته ی ایشان این کیوسک‌ ها امکاناتی از جمله استفاده از وای فای رایگان و همچنین انجام تراکنش‌ های مالی شهری را دارا می باشند.

وای فای رایگان

مدیریت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اعلام نمود که کیوسک‌ های هوشمند شهری از جنس مبلمان شهری هستند و مثل دستگاه‌های ATM بانکی امکان نصب در معابر عمومی را برای ارائه خدمات بهتر شهری و ارتباطی دارا می باشند. فرجود خبر داد که فاز پایلوت آن ها با همکاری دو منطقه شهرداری تهران آغاز به کار نموده است:

اساسا این کیوسک‌ های هوشمند قابلیت جستجوی اماکن ورزشی، فروشگاه‌ ها، مساجد، رستوران‌ ها و … را دارا می باشند. همچنین امکان استفاده از نقشه های دیجیتال تهران بزرگ به منظور مسیریابی هم در این کیوسک‌ ها فراهم گردیده است. مشاهده نمودن موجودی کارت بلیت های الکترونیک و امکان شارژ این کارت‌ ها از سایر خدمات ارائه شده در این کیوسک‌ ها است. در این کیوسک‌ ها هوشمند علاوه بر ارائه ی این خدمات، قابلیت اطلاع‌ رسانی درخصوص وضعیت آب و هوا، مناسبت‌ های کشوری و … نیز موجود می باشد. همچنین قابلیت توسعه این خدمات و سرویس‌ ها در زمینه های مختلف در اولویت توسعه آن ها می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برج میلاد میزبان نمایشگاه ملی دنیای اینترنت خواهد بود.

نظرات در مورد : راه اندازی کیوسک های وای فای رایگان در تهران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *