با رابط کاربری One UI سامسونگ استفاده از اپلیکیشن ها آسان تر خواهد شد

رابط کاربری One UI

رابط کاربری One UI | این روزها بحث استفاده ی صحیح از اپلیکیشن ها بسیار اهمیت دارد و همیشه باید رابط های کاربری طوری طراحی شوند که نیازهای کاربران را فراهم نماید. در این میان کمپانی سامسونگ و هوآوی از سردمداران ساخت رابط های کاربری کاآمد می باشند که بسیاری از افراد می توانند از آن استفاده نمایند. گوشی های سامسونگ در اصل کارایی بسیار زیادی دارند و تمامی این قابلیت ها به رابط کاربری این کمپانی باز می گردد.

رابط کاربری One UI

بالاخره افتتاحیه‌ ی کنفرانس توسعه‌ دهندگان کمپانی سامسونگ 2018 برگزار گردید و این کمپانی در آن علاوه بر رونمایی از صفحه نمایش های جدید و در دسترس قرار گرفتن دستیار صوتی بیکسبی برای توسعه‌ دهندگان، از رابط کاربری جدید خود با نام One UI برای سیستم عامل اندروید 9 پای رونمایی به عمل آورد. گوشی‌ های جدید این کمپانی کره ای از این به بعد به لطف استفاده از رابط کاربری One UI، تجربه‌ ی کاربری جذابی را برای افراد ایجاد خواهند کرد؛ اساسا این رابط کاربری از نظر بصری تغییرات جذابی داشته است، از جمله این تغییرات می توانیم به داشتن گوشه‌ های گردتر، رنگ‌ بندی‌ های متنوع بسته به نوع اپلیکیشن و آیکون‌ های بازطراحی‌ شده اشاره داشت.

رابط کاربری One UI

علاوه بر تمامی این تغییرات، کره ای ها اعلام کردند که هدف اصلی از توسعه ی رابط کاربری One UI این است که استفاده از گوشی‌ هایی با صفحه نمایش بزرگ تر راه به کاری ساده تبدیل نماید. بخ های تعاملی اصلی این رابط کاربری، در بخش پایینی آن نهادینه شده است تا به‌ راحتی توسط انگشت شست کاربران، قابل‌ دسترسی باشد؛ کمپانی سامسونگ ادعا کرده است که رابط کاربری One UI یکی از کاربر محورترین رابط های کاربری است که توسط این کمپانی طراحی شده است.

رابط کاربری One UI

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: The Verge

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با رابط کاربری One UI سامسونگ استفاده از اپلیکیشن ها آسان تر خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *