دکمه shot نکسوس 5 را فشار دهید! و شاهد یک تصویر جالب در صفحه اصلی Kitkat باشید.

گوگل نکسوس 5
گوگل نکسوس 5
گوگل نکسوس 5

تصویر مطبوعاتی Nexus5گوشی گوگل ظاهرا به بیرون درز پیدا کرده است! تصویر که کاری از گوگل را از نوار اطلاع رسانی و آیکون های مختلف نشان می دهد.برای اولین بار توسط موبایل Syrup  به دست آمده بود.همانطور که در گزارشات مختلف که پیش از این اشاره شد Nexus5محصول قابلیت های سخت افزاری ال جی و ایدیولوژی نرم افزار گوگل است.

Nexus5که  اساسا یک spinoff از گوشی ال جی G2 است  بنابراین ما به راحتی می توانیم فرض کنیم که دستگاه با ویژگیsnapdragon800.ram2 GB به همان خوبی پشتیبانی LTEاست.
اگر روش گوگل از خریداران درwooingاز هر نشانه ای گذشته است بسیاری انتظار دارند که نکسوس 5 قیمت خرده فروشی بسیار جذابی دارد. البته ما نمی توانیم از بیان Android .4.4 kitkatغفلت کنیم که همچنین کار خود را به زودی آغاز خواهد کرد.
با توجه به آخرین رفتار شیرین گوگل اندروید 5.0 “key lime pie”آن چیزی که برخی انتظار داشتند نیست اما ما می توانیم برخی از ترفندهای بصری که توسط kitkat5 از طریق مطبوعات به رخ کشیده شده است را مشاهده کنیم که برای کاربران ممکن است جذاب باشند.
گوشی جدید گوگل با همکاری مارک ها و برند های معروف فن آوری جذابی نخواهد بود البته اگر شایعات درست باشد اما حداقل  چیز بی فایده ای هم نخواهد بود.بنابراین در اینجا بدون هیچ تو لید کننده و حامل bloats این گوشی یک گوشی خوب و مقرون به صرفه است.
خبر های جدیدی از نکسوس 5 در روز های آتی در زوم تک منتشر خواهد شد ، حتما در روز های آینده زوم تک رو دنبال کنید ، با نزدیک شدن معرفی آیپد جدید اپل خبر های گوشی ها و تبلت های جدید در روز های آینده در زوم تک منتشر خواهد شد ، راستی دوستان عزیز ما رو از نظراتتون درباره مطالب آگاه کنید و با این کار ما رو در اطلاع رسانی بهتر با مطالب مفید تر یاری کنید.

مترجم پریسا بیگدلی

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر گوگل نکسوس 5

نظرات در مورد : دکمه shot نکسوس 5 را فشار دهید! و شاهد یک تصویر جالب در صفحه اصلی Kitkat باشید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *