دو گوشی جدید شیائومی گواهی CMIIT گرفتند

دو گوشی جدید شیائومی گواهی CMIIT گرفتند

گوشی های جدید شیائومی با 2201123C و 2112123AC گواهینامه CMIIT چین را دریافت کرده اند. مرکز گفتگوی دیجیتال معتبر اطلاعاتی این دستگاه ها را L3 و L3A نامیده است. بر اساس گزارش‌های اخیر می‌توان گفت که این دستگاه‌ها ممکن است متعلق به سری ۱۲ شیائومی باشند.

گواهینامه های CMIIT هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی های شیائومی 2201123C (L3) و 2112123AC (L3A) فاش نکرده است. یکی از توییت‌های گذشته شیائومی، یک دسته توییتر که به افشای جزئیات گوشی‌های آینده شیائومی معروف است، مشخصات کلیدی گوشی L3A را فاش کرده بود. در حالی که نام نهایی آن مشخص نیست، حدس زده می‌شود که می‌تواند گونه‌ای از شیائومی 12 با کد Psyche باشد.

شایعه شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش با رزولوشن فول اچ دی پلاس است که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. صفحه نمایش را می توان با اسکنر اثر انگشت ادغام کرد. به احتمال زیاد از چیپست اسنپدراگون سری 8 قدرت می گیرد. برای عکاسی، ممکن است دارای یک واحد دوربین سه گانه باشد که ممکن است از یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض و یک دوربین میکرو تشکیل شده باشد. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای ویژگی‌های دیگری مانند OIS و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد. سایر جزئیات این گوشی در دست نیست.

L3 می تواند گونه ای از L3A باشد. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد مشخصات L3 در دسترس نیست. امیدواریم که شایعات در آینده اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه ها منتشر کنند. در اخبار مرتبط، گفته می‌شود که شیائومی در حال کار بر روی عرضه سری Xiaomi 12 و خط تولید Redmi K50 است. در حالی که انتظار می رود دومی در حدود فوریه راه اندازی شود، اولی ممکن است در دسامبر در چین رسمی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری شیائومی 15 قیمت بیشتری دارند

نظرات در مورد : دو گوشی جدید شیائومی گواهی CMIIT گرفتند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *