دوربین های جداشونده DxO برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید

DxO

یقینا تا به حال در زمینه دوربین های تخصصی موبایل اسم شرکت DxO به گوشتان خورده است، این شرکت دو سال پیش دوربین های حرفه ای جداشونده ای برای گوشی های اپل با سیستم عامل iOS به بازار عرضه کرد ولی تا به حال برای گوشی های سیستم عامل اندروید چنین قابلیتی طراحی نشده بود تا اینکه به تازگی این شرکت شروع به ساخت دوربین هایی با قابلیت جدا شوندگی برای سیستم عامل اندروید کرد.

این دوربین از طریق درگاه لایتنینگ به دستگاه مورد مورد نظر متصل می شود و تمامی انتظاراتی که از یک دوربین حرفه ای دارسد را می توانید از این دوربین داشته باشید. طبق تازه ترین اخبار شرکت نام برده، نسخه ی جدیدی برای گوشی های سیستم عامل اندروید عرضه خواهد کرد، بنابراین دوربین مورد نظر قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت های مجهز به پورت USB نوع C را دارد.

شرکت نام برده ادعا کرده که این دوربین علاوه بر طراحی کوچک و جم و جوری که دارد عملکرد قابل قبولی در تصویربرداری به کاربران خود ارائه می دهد. این دوربین ۲۰.۱ مگاپیکسلی به همراه گشودگی دیافراگم f/1.9  قادر به ثبت تصاویر با فرمت raw بوده و دارای یک نمایشگر لمسی برای کنترل ساده و سریع آن است. وزن این دوربین ۱۰۸ گرم بوده و ابعادی معادل ۶۷.۵ در ۴۸.۸۵ در ۲۶.۲۵ میلی متر دارد.

در حال حاضر اطلاعات موثقی درباره ی این دوربین در دسترس نیست ولی قرار است به زودی خبر های زیادی از آن منتشر شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کاربردهای تغییر گشودگی دیافراگم در گلکسی اس 9 سامسونگ

نظرات در مورد : دوربین های جداشونده DxO برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ایا دوربینی هم وجود دارد برای سیستم عامل های تحت ویندوز فون ای کاش برای ویندوز فون یه فکری بشه 🙁