دوج چارجر مدل ۱۹۶۹ با بازسازی و تیونینگ Ringbrothers عرضه شد

دوج چارجر

در تیونینگ و شخصی‌ سازی بعضی خودروی‌ های عضلانی و قدیمی آمریکایی مانند دوج چارجر هر چه دست‌ کاری در بدنه کمتر باشد محصول نهایی جذاب‌ تر می‌شود. تیونر برادران رینگ (Ringbrothers) که پیش از این شاهکار دیگر آن ها AMX را معرفی کرده بودیم، محصول دیگری را هم در نمایشگاه SEMA 2017 به نمایش گذاشته بود.

دوج چارجر، Dodge Charger، بهینه‌ سازی شده مدل ۱۹۶۹، جدیدترین محصول این گروه است که در بخش بدنه کمترین تغییرات را به خود دیده است. جیم و مایک دو برادر که در این گروه تیونینگ در حال کار هستند، حدود ۴۷۰۰ ساعت زمان را صرف ساخت این پروژه موسوم به دیفکتور، Defector، کرده‌ اند که بیشترین تغییرات این ماشین در بخش عقب چارجر رخ داده است. برداران رینگ طول چارجر را در بخش صندوق عقب آن پنج سانتی‌متر کوتاه‌ تر و فاصله‌ی بین محور جلو و عقب را ۷.۶ سانتی‌متر بیشتر کرده‌ اند. علاوه بر این تغیرات دیفکتور رکاب‌ های کشیده‌ تر دارد و پنل بالای چرخ‌ های عقب آن کم ارتفاع‌ تر شده است.رنگ سبز جنگلی دیفکتور محصول شرکت BASF است که با سقف سیاه رنگ و تزئیناتی از جنس کروم بدنه تکمیل شده است. در نمای داخلی این ماشین، دیفکتور صندلی‌ های جدید، تزئینات طرح چوب، عقربه‌های مدرن و سیستم صوتی آلپاین (Alpine) را دریافت کرده است.

در زیر کاپوت این ماشین غول پیکر امریکایی پیشرانه‌ی ۶.۴ لیتری Hemi تیونینگ شده توسط شرکت Wegner قرار گرفته است. فرمان و کف دیفکتور، میله‌های تعادل و سیستم تعلیق 4 اتصالی عقب کاملا سفارشی و مخصوص این خودرو طراحی شده است. رینگ‌های ۱۹ اینچی با قالپاق‌های سفارشی در لاستیک‌های برند میشلن آلمان جای گرفته‌اند؛ ترمزهای سفارشی ۶ پیستونی برند Baer، و اگزوز های  Flowmasters از دیگر موارد افترمارکت دیفکتور هستند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : دوج چارجر مدل ۱۹۶۹ با بازسازی و تیونینگ Ringbrothers عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *