دوام باتری شیائومی 13 اولترا بسیار بالاست

دوام باتری شیائومی 13 اولترا بسیار بالاست

 اکثر گوشی ها به محض اینکه باتری آنها به 15 درصد برسد، به سرعت انرژی خود را از دست می دهند. با این حال، شیائومی ادعا می کند که شیائومی 13 اولترا آینده در این زمینه با دوام تا 60 دقیقه با باتری حتی 1 درصد متفاوت خواهد بود. این پیشرفت به لطف تراشه Surge P2 و تراشه Surge G1 است که توسط  ایت شرکت توسعه یافته است.

جدیدترین گوشی اولترا شیائومی در 18 آوریل با دوربین توسعه یافته لایکا رونمایی خواهد شد. پیش از رونمایی، این شرکت ویژگی‌های این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته و جدیدترین تیزرها عملکرد باتری آن را فاش می کند. طبق تیزر جدید، شیائومی 13 اولترا با تراشه های Surge P2 و Surge G1 داخلی وارد بازار خواهد شد.

اطلاعات در مورد تراشه Surge G1 کافی نیست اما ما می دانیم که Surge P2 جانشین تراشه Surge P1 بوده که در سری Xiaomi 12 مورد استفاده قرار گرفت. این شرکت خاطرنشان کرد که P1 به مدیریت بهتر گرما و بهبود کارایی شارژ کمک می کند.

تراشه های جدید باتری گوشی را بهبود می بخشد. شیائومی ادعا می‌کند که این گوشی تا 60 دقیقه دوام می‌آورد یا از یک تماس تلفنی 12 دقیقه‌ای پشتیبانی می‌کند، حتی اگر سطح باتری به تنها 1 درصد کاهش یابد. با این حال، فقط زمانی اعمال می شود که دستگاه در حالت باتری اضطراری باشد.

دوام باتری شیائومی 13 اولترا بسیار بالاست

معرفی شیائومی 13 اولترا به عنوان یک گوشی دوربین قابل توجه تایید شده است. این دوربین شامل یک دوربین چهارگانه عقب بوده که دارای یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی IMX989 سونی 1 اینچی و لنزهای کمکی 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 است. این گوشی دارای یک چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 هم خواهد بود.

در اخباری مرتبط شیائومی قرار است اسپیکر بلوتوثی Sound Move را بزودی معرفی کند. دستگاه جدید قابل حمل همراه با شیائومی 13 اولترا در 18 آوریل رونمایی خواهد شد. رویداد برنامه ریزی شده معرفی محصول شیائومی شامل رونمایی سایر محصولات نیز خواهد شد.در واقع باید Sound Move یک دستگاه اسپیکر بلوتوثی کارآمد دانست.

Xiaomi Sound Move برای استفاده در داخل و خارج از خانه طراحی شده و معرفی شیائومی به بخش ساندبارهای بلوتوث کامپکت اکوسیستم صوتی این شرکت مربوط می شود. تصویری از Sound Move توسط یکی از کاربران Weibo فاش شد اما جزئیات فنی آن هنوز مشخص نیست. همانطور که در تصویر Sound Move در Weibo آمده، طراحی شیک و مدرنی را با دکمه‌هایی در سمت چپ برای کنترل صدا و بلوتوث نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن مشخصات گوشی شیائومی Civi 3

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دوام باتری شیائومی 13 اولترا بسیار بالاست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *