لپ تاپ ردمی Book 15E معرفی شد

لپ تاپ ردمی Book 15E معرفی شد

شرکت ردمی زیربرند شیائومی به تازگی از نسخه سازمانی ردمی Book 15E رونمایی کرد. لپ تاپی که برای کاربران تجاری و سازمانی تدارک دیده شده و برخی ویژگی‌های خاصی به کاربران خود ارائه می دهد.

در واقع این یک لپ‌تاپ قدرتمند است که مطابق با خواسته‌های کاربران تجاری امروزی طراحی شد. این دستگاه شیک و سبک وزن دارای ویژگی هایی است که آن را هم برای کار و هم برای بازی مناسب می کند. در بخش مشخصات دستگاه، لپ تاپ یک صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD با پشتیبانی از DC dimming دارد.

این برند همچنین ادعا می کند که نمایشگر استفاده شده در دستگاه فاقد انعکاس است. این دستگاه از یک پردازنده اینتل Core i7 H35 با حافظه پنهان 12 مگابایتی و حداکثر فرکانس 5.0 گیگاهرتز بهره می برد. همچنین دارای 16 گیگابایت رم پرسرعت DDR4 و 512 گیگابایت حافظه SSD M.2 است. لپ تاپ به راحتی تمام نیازهای تجاری شما را برطرف می کند.

ردمی Book 15E دارای صفحه‌کلید و تاچ‌پد داخلی بوده و کیبورد با عمق 1.5 میلیمتری بسیار نرم است. این مورد تضمین می کند که در هنگام تایپ تجربه خوبی خواهید داشت. دستگاه دارای سیستم عامل ویندوز 11 بوده و علاوه بر این، کاربران می توانند در حین بررسی دستگاه، یک اشتراک مایکروسافت آفیس مادام العمر خریداری کنند.

این برند همچنین دستیار صوتی XiaoAI خود را اضافه کرده است. دستگاه می‌تواند کارهای متعددی مانند انتقال فایل‌ها بین دستگاه‌ها، تنظیم صدا، بررسی ایمیل‌ها و غیره را انجام دهد. همچنین ضمانت 3 ساله هم برای مشتریان تدارک دیده می شود.

متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه مشخص نیست. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه برنامه ای در سر دارد و آیا این مدل را در بازارهای بیشتری عرضه می کند یا خیر.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ردمی مراجعه کنید. شرکت چینی سعی دارد با افزایش سبد محصول خود نیاز مخاطبان را برآورده سازد. ردمی Book 15E دارای مشخصات ایده آلی برای تجربه کاربری بیزنسی بوده و شرکت سازنده هم سعی دارد با ویژگی های که در آن گنجانده بتواند محصولی کارآمد را در اختیار مخاطب خود بگذارد.

پیش بینی شده بزودی مدل های بیشتری معرفی شود.

بیشتر بخوانید  گوشی ردمی K70 با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 همراست

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ ردمی Book 15E معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *