دلایل کاهش طول عمر باتری گوشی های آیفون

طول عمر باتری

یکی از گوشی های هوشمندی که در میزان شارژدهی سبب شده است که کاربران آن ناراضی باشند، کمپانی اپل می باشد که آیفون های این کمپانی به دلیل ظرفیت پایین باتری شان بسیاری از کاربران را شاکی کرده است ولی برای سایر کمپانی ها این موضوع یک نقطه ی قوت به حساب می آید و اخیرا نیز این مسئله در سایر برندها بسیار مشاهده می شود. در این بخش سعی داریم عواملی که سبب کاهش طول عمر باتری گوشی های آیفون می شود را برایتان شرح دهیم و دلایل آن را بررسی نماییم.

نور پس زمینه

یکی از مواردی که بسیاری از کاربران گوشی های آیفون رعایت نمی کنند میزان نور پس زمینه ی گوشی هوشمندشان می باشد. کمپانی اپل به کاربران برای کاهش مصرف باتری پیشنهاد می کند که از حالت Auto-Brightness استفاده نمایند زیرا تنظیم نور تصویر گوشی هوشمند بر حسب میزان نور محیط بهترین روش برای حفظ شارژ گوشی های هوشمند می باشد و به خصوص این آیتم در گوشی های آیفون بسیار کاربردی می باشد. نکته ی جالب توجه نیز اینجاست که نور بسیار زیاد برای کاربران مضر می باشد و بهتر است از حالت Auto-Brightness استفاده نمایند.

طول عمر باتری

ضعف آنتن اپراتورها

حتما برای شما نیز این مشکل پیش آمده است که وقتی در مترو و یا پارکینگ می روید آنتن دهی دستگاه شما بسیار ضعیف می شود و در اصل با ضعف آنتن مواجه می گردید، در این حالت بهتر است دستگاه خود را در حالت پرواز قرار دهید زیرا جستجوی مدار آنتن در محل هایی که پوشش آنتن گوشی هوشمند ضعیف می باشد یکی از اصلی ترین دلایل آسیب رسیدن به باتری گوشی است و باید نسبت به این موضوع حساسیت زیادی نشان بدهید.

پایین بودن دمای هوا

اگر دقت کرده باشید در فصل زمستان که دمای هوا بسیار پایین می باشد، باتری آیفون شما سریع تر خالی می شود و این موضوع شاید برایتان کمی عجیب باشد که دمای کمتر از 5 درجه سانتی گراد برای باتری های لیتیوم- یونی مضر است و این دما به مرور سبب ضعف باتری گوشی هوشمند شما می شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  باتری گوشی اندرویدی خود را کالیبره کنید

نظرات در مورد : دلایل کاهش طول عمر باتری گوشی های آیفون

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *