آشکار شدن قیمت گوشی Realme GT 2 Master Explorer Edition

آشکار شدن قیمت گوشی Realme GT 2 Master Explorer Edition

ریلمی در 12 جولای سه محصول همچون Realme Book Air، Buds Air 3 Neo TWS و گوشی پرچمدار GT 2 Master Explorer را در چین معرفی خواهد کرد. افشاگران چینی اکنون تصویری را منتشر می کنند که در آن به قیمت Realme GT 2 ME اشاره شده است. این تصویر نشان می دهد که این دستگاه دارای برچسب قیمتی زیر 4000 یوان (600 دلار) در بازار داخلی خواهد بود.

نسخه اصلی Realme GT Master Explorer بیش از 448 دلار خواهد بود. لازم به ذکر است که این دستگاه از اسنپدراگون 888 یا 888 پلاس قدرتمندتر بهره نمی برد، اما مجهز به تراشه اسنپدراگون 870 خواهد بود. با این حال، Realme GT 2 Master Explorer Edition آینده قدرتمندترین تراشه Qualcomm را برای دستگاه های تلفن همراه، یعنی چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 خواهد داشت. از این رو، احتمالاً قیمت بالاتری دارد و ارزان نیست.

عکسی که در بالا نشان داده شده توسط آیس یونیورس به اشتراک گذاشته شده است در خارج از یک فروشگاه خرده فروشی چینی گرفته شده است. این نشان می دهد که Realme GT 2 Master Explorer با قیمت 3998 یوان (597 دلار) خواهد بود. با توجه به ویژگی های پرچمداری که با آن وارد خواهد شد، ممکن است دستگاه دارای همان قیمت اولیه باشد.

آشکار شدن قیمت گوشی Realme GT 2 Master Explorer Edition

به نظر می رسد که Realme GT 2 ME اولین گوشی هوشمند جهان است که با آخرین فناوری رم LPDDR5x وارد بازار می شود. این اولین گوشی ریلمی است که از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین، این اولین گوشی شرکت خواهد بود که دارای سیستم خنک کننده مایع VC دوگانه است. همچنین، این شرکت ادعا کرده که تجربه اتصال 5G را ارائه خواهد کرد.

Realme GT 2 Master Explorer دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED FHD+ است که از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند. این دستگاه تحت سیستم عامل اندروید 12 با Realme UI 3.0 عمل می کند. همچنین باید به دوربین جلو 16 مگاپیکسلی و دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی (اصلی) + 50 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی در عقب اشاره کرد. این گوشی ممکن است در سه پیکربندی ارائه شود: 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی.

بیشتر بخوانید  تبلت Realme Pad mini مشخص شدن تاریخ عرضه جهانی

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن قیمت گوشی Realme GT 2 Master Explorer Edition

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *